קריפטו

סיוט בקריפטו: פלטפורמה חמישית קורסת

אחרי וויאג'ר, צלזיוס, FTX וג'נסיס, כעת גם סירום, המבוססת על סולאנה, מודיעה על קריסתה וקוראת למשתמשים לעזוב ולעבור לפלטפורמות אחרות
יאיר מור | 
הקריפטו צונח (צילום shutterstock)
גל הקריסות בקריפטו מסרב לעצור: היום (שלישי) הודיעה בורסת הקריפטו Serum, המבוססת על רשת הבלוקצ'יין סולאנה, כי היא מציעה לכל מעט המשתמשים שעוד נותרו לה לעזוב.
"עם קריסת אלמידה ו-FTX, תוכנית סירום ברשת הראשית מתה. מכיוון שהסמכות לשדרוג מוחזקת על ידי FTX, הביטחון נמצא בסיכון, מה שמוביל לעזיבתם של פרוטוקולים כגון Jupiter ו-Radium", צייצה הפלטפורמה. לאחר מכן היא הוסיפה כי מכיוון שהפריצה ל-FTX בתחילת החודש, שבה נגנבו כ-400 מיליון דולר בנכסי קריפטו, פגעה בקוד שלה, לא בטוח להשתמש בו.
 
עם זאת, לדברי הפלטפורמה, יש תקווה: הקהילה כבר יצרה גרסה חדשה שלה, תחת השם OpenBook – שם אירוני בהתחשב בגורם לשרשרת הנפילות בשוק, שנגרמו ברובן מכך שפלטפורמות הסתירו את מצבן הכלכלי האמתי ואת מה שעשו עם הכסף שהושקע בהן. אותה בורסה חדשה כבר מעבדת תשלומים בסך של מיליון דולר ביום ונעשים מאמצים לבנות עבורה 'נזילות' מוגברת, כדי להבטיח שכל משתמש יוכל להפקיד ולמשוך כספים בלי שהפלטפורמה תתקשה לספק את הבקשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה