קריפטו

האתריום בוער: זו הסיבה שהוא משאיר אבק לביטקוין

מטבע האתריום ממשיך להוביל את התאוששות השוק, בעקבות מהלך מבטיח שהולך ומתקרב. אלו תחזיות האנליסטים
מערכת ice |  1
אתריום (צילום vecteezy)
מאז הצניחה הגדולה במשבר הקריפטו, מטבע האתריום השיג ביצועים שמשאירים את אחיו הבכור, הביטקוין, מאחור בהתאוששות. הסיבה היא תוכנית שדרוג חדשה ומשמעותית אותה תעבור מערכת הבלוקצ'יין של האתריום.
הביטקוין הגיע לשפל של 17,601 דולר ב-19 ביוני ועלה בסביבות 31% מאז נכון למחיר המסחר ביום שישי, לפי נתוני CoinDesk. את'ר גם הגיע לשפל האחרון שלו ב-19 ביוני ל-880.93 דולר, אך זינק ב-106% מאז.

ההבדל העצום בביצועים של שני המטבעות מסתכם בגורם מרכזי אחד כאמור, השדרוג הגדול בבלוקצ'יין האתריום. את'ר הוא המטבע הקריפטו המקורי של רשת האתריום. השדרוג, שנקרא "המיזוג", אמור להתבצע ב-15 בספטמבר לאחר עיכובים רבים. הבלוקצ'יין ישתנה ממה שנקרא proof-of-work למודל שנקרא proof-of-stake.
הפלטפורמה החדשה מאפשרת ייצור מטבעות נוספים תוך חיסכון בחשמל ושמירה על איכות הסביבה. בקרב משקיעי המטבע מקווים שאכן זה יגרום למטבע שלהם לקבל תמיכה מהסקטור של פעילי איכות הסביבה.
 
"מיזוג האתריום הקרוב הוא הסיפור הגדול ביותר בקריפטו כרגע ומסביר מדוע את'ר השאיר את הביטקוין בעקבותיו בחודש האחרון", אמר אנטוני טרנצ'ב, מייסד שותף של פלטפורמת מסחר הקריפטו Nexo, לאתר CNBC. "בלוקצ'יין שמגדיר את עצמו כיעיל באנרגיה תמיד יתפוס את דמיונם של ההמונים, וזו הסיבה שהאתר מראה ביצועים מרשימים לקראת המהלך."
 
גם הביטקוין וגם האתר עדיין נמצאים בשווי של כ-60% מהשיאים שלהם בכל הזמנים - אשר הושגו בנובמבר - כתוצאה מהתרסקות בשוק הקריפטו השנה. התעשייה חוותה גל של פשיטות רגל ובעיות נזילות ופרויקטים כושלים שהובילו לכמעט 2 טריליון דולר של ערך שנמחק מהשוק כולו מאז השיא באמצע נובמבר.
אבל התאוששות האת'ר האחרונה, שהכפיל בה את מחירו תוך חודשיים, הייתה מהירה. אנליסט אחד אמר שהעלייה עשויה להימשך, אך ייתכן שתהיה התמתנות מסוימת בסביבות ה-2,000 דולר. (אתר נסחר ב-1,814 דולר היום).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יושבים אנשים במערכת ,ומרמים אנשים ובתשלום??? בוער? אמשכ (ל"ת)
    חימו 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור