קריפטו

160 מיליון הדולר שיכריעו: האם "קונגרס הקריפטו" מתקרב?

תעשיית הקריפטו מקדמת מועמדים ידידותיים ומנסה למנוע בחירתם של מועמדים ביקורתיים, הן בקונגרס והן בסנאט. התוצאה הצפויה היא שלמרות שרק חלק קטן מאזרחי ארה"ב משתמשים בקריפטו, הפוליטיקאים יקדמו רגולציה מיטיבה
שרון בירקמן | 
קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תרומות פוליטיות של 160 מיליון דולר על ידי חברות ומנהיגים בתעשיית הקריפטו צפויות להביא לבחירתו של קונגרס חדש, דו-מפלגתי, עם מחוקקים ידידותיים לתעשייה בקונגרס ובסנאט. התרומות הן חלק ממאמץ לשדרג את התמיכה במטבעות דיגיטליים ולעזור למועמדים תומכי קריפטו ממפלגות שונות להיבחר למוסדות השונים.
עד 13 מועמדים חדשים תומכי קריפטו עשויים להיבחר לקונגרס בשנה הבאה. זאת, הודות לתמיכת ה-Super PACs השונות של התעשייה, שהשקיעה ככלל עשרות מיליוני דולרים כדי לקדם מועמדים שנחשבים לבעלי ברית לתעשייה. המועמדים נעים בין דמוקרטים פרוגרסיביים המייחסים למטבעות דיגיטליים תפקיד ככלי לכלכלה כוללת, לבין רפובליקנים המותחים ביקורת על מדיניות ביידן ומדברים על "חירות כלכלית".

בסנאט צפויים להגיע מספר חברים התומכים במטבעות קריפטו, ובכלל זה נציגים כמו אדם שיף הדמוקרט (קליפורניה) וג'ון קרטיס הרפובליקני (יוטה). רפובליקנים כמעט בכל מרוץ קריטי הם תומכי קריפטו, כך שלמעשה כל מושב שבו יזכה מועמד רפובליקני יביא לסנאט בעל ברית חדש לתעשיית הקריפטו.
ללא קשר לזהות המנצח בבחירות לנשיאות, תוצאות הבחירות של 2024 צפויות להביא לקונגרס הידידותי ביותר לקריפטו אי פעם, העשוי להסיר בשם התעשייה מכשולים רגולטוריים שהלוביסטים התקשו להסיר. ההשקעות המאסיביות של מובילי התעשייה הובילו לכך שפוליטיקאים מעניקים תשומת לב רבה לשיפור התנאים לקריפטו, על אף העובדה שמוצרים הקשורים למטבעות קריפטוגרפיים נמצאים בשימוש רק על ידי חלק קטן מאזרחי ארצות הברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה