קריפטו

בשווי 26 מיליארד דולר: תעודת הסל שהוכתרה כקרן הצומחת ביותר

בשבוע שעבר נרשם זינוק בביקוש של וול סטריט למוצרי הביטקוין עם 1.1 מיליארד דולר אשר אותרו על ידי הקרן הנסחרת בביטקוין של בית ההשקעות האמריקאי בלאקרוק. כיצד נקבעה IBIT כתעודת הסל הצומחת ביותר בוול סטריט? | כל הפרטים

מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
בשבוע שעבר נרשם זינוק בביקוש של וול סטריט למוצרי הביטקוין עם 1.1 מיליארד דולר אשר אותרו על ידי הקרן הנסחרת בביטקוין של בית ההשקעות האמריקאי בלאקרוק. המטבע המפורסם הפך למוקד מרכזי עבור מנהל הנכסים הגדול בעולם זאת לאחר שתעודת הסל הנקודתית של הביטקוין עלתה על מספר הצעות פיננסיות מסורתיות.  
על פי הדיווח של קריפטו ניוז, 10 חודשים לאחר שפורסמה לראשונה קרן הסל של ביטקוין באמצע ינואר, דווח כי משקיעים רבים השקיעו 26 מיליארד דולר ב- IBIT.  הקרן הגיעה ל-2% העליונים מכלל תעודות הסל בארצות הברית וההעברות של השבוע שעבר היוו אבן דרך נוספת עבור תעודת סל הביטקוין של בית ההשקעות בלאקרוק. 
קרן הסל IBIT היוותה מחצית מתזרימי ה-2.2 מיליארד דולר שנרשמו על ידי תעודות סל ביטקוין נקודתיות בארה"ב בין ה-14 באוקטובר ל-18 באוקטובר. ההעברות בסך 1.1 מיליארד דולר הניעו את קרן הסל לתזרים השלישי בגובהו עד כה. זה היה גם השבוע הטוב ביותר של קרן הסל המוכרת מאז חודש מרץ. בעקבות כך, היא נקבעה כתעודת סל הצומחת ביותר בוול סטריט ובהיסטוריה הפיננסית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה