קריפטו

"נשיא הקריפטו" עשה היסטוריה: זה המקום המפתיע שבו שילם בביטקוין

במהלך אירוע קמפיין בניו יורק דונלד טראמפ שילם בביטקוין במסעדה עבור המבורגרים למשתתפי האירוע. טראמפ מחזיק לפחות מיליון דולר בקריפטו ואיזה עוד נשיא לשעבר מחזיק בביטקוין?
שרון בירקמן | 
קמלה האריס, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
המתמודד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ הפך לנשיא לשעבר הראשון שמשתמש בביטקוין. זה קרה ב-18 בספטמבר, היום שבו השיק את פלטפורמת ה-DeFi של הבניו, במהלך אירוע קמפיין בניו יורק. טראמפ רכש המבורגרים בביטקוין בבר-מסעדה הניו יורקי Pubkey, כך נכתב בפוסט של Pubkey ברשת החברתית X. לצד טראמפ נכחו באירוע גם דמויות בכירות נוספות, כולל תומך ביטקוין ומנכ"ל Professional Capital Management אנטוני פומפליאנו.
בסרטונים ששותפו ב-X נראה טראמפ רוכש לפחות תריסר המבורגרים ומחלק אותם למשתתפי האירוע, כשהוא מתייחס אליהם כ"בורגרים קריפטו". מחזיק לפחות מיליון דולר בנכסי קריפטו. גם ביל קלינטון מחזיק בביטקוין שניתן לו באירוע ב-2016.

סגנית הנשיא קאמלה האריס, המתמודדת מול טראמפ לנשיאות, לא הפכה את נושא הקריפטו למרכזי בקמפיין שלה. עם זאת, הוועדה לפעולה פוליטית Future Forward, התומכת בה, כן מקבלת תרומות במטבעות קריפטוגרפיים.
לאחרונה אנליסט בבנק ההשקעות Standard Chartered ציין כי הביטקוין צפוי לסיים את השנה בשיאים חדשים, ללא קשר לזהות המנצח בבחירות לנשיאות. לפי תחזית זו, "ניצחון טראמפ יוביל את הביטקוין ל-$125,000 ו-$75,000 אם האריס תנצח".
סיכוייה של האריס לנצח בבחירות הקרובות זינקו בפולימרקט לאחר העימות עם טראמפ בשבוע שעבר. נכון לעכשיו, הסיכוי של האריס לנצח עומד על 52%, מול 46% לטראמפ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה