קריפטו

ביטקוין, ביטקוין, ביטקוין: זינוק של 111% במספר המיליונרים מביטקוין

ב-2024, מספר המיליונרים בביטקוין זינק ב-111% ל-85,400; שווי השוק הכולל של הנכסים הקריפטוגרפיים הגיע ל-2.3 טריליון דולר – גידול של 89%; מתוך ששת המיליארדרים הקריפטוגרפיים החדשים שנוספו בשנה האחרונה, חמישה הגיעו לכך באמצעות ביטקוין
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום shutterstock)
מספר האנשים ברחבי העולם שמחזיקים בנכסים קריפטוגרפיים בשווי של יותר ממיליון דולר זינק ל-172,300, עלייה של 95% בהשוואה לשנה הקודמת, כך עולה  מדוח חדש על צמיחת המיליונרים בתחום הקריפטו בשנת 2024. 85,400 מיליונרים מחזיקים בביטקוין, גידול של 111%.
שווי השוק הכולל של הנכסים הקריפטוגרפיים הגיע ל-2.3 טריליון דולר – עלייה של 89% מהשנה הקודמת. בתחום הסנטי-מיליונרים (בעלי אחזקות קריפטוגרפיות של מאה מיליון דולר ומעלה), נרשמה עלייה של 79% ל-325, וגם מספר המיליארדרים הקריפטוגרפיים עלה ב-27%, ל-28.
לדברי דומיניק וולק, ראש קבוצת לקוחות פרטיים ב-Henley & Partners, המתמחה בהגירה בינלאומית המבוססת על עושר והשקעות, הצמיחה המהירה נובעת מהשילוב של קרנות סל קריפטוגרפיות בשווקים הפיננסיים הגדולים, מה שהוביל להזרמת הון מוסדי משמעותי.
עליית שער הביטקוין ליותר מ-73 אלף דולר במרץ קבעה שיא חדש, והאישור של קרנות סל של ביטקוין ואת'ריום בארצות הברית יצר זרם משמעותי של הון מוסדי. כעת יש ציפיות גם לקרנות סל פוטנציאליות של סולנה שיצטרפו לחגיגה. "נוף המטבעות הקריפטוגרפים של 2024 מזכיר רק מעט את השנים הקודמות", סיכם.

אנדרו אמוילס, ראש מחלקת המחקר ב-,New World Wealth, העוסקת בניתוח שוקי עושר והשקעות , מציין כי רצועת המיליונרים היתה הקבוצה עם הביצועים הטובים ביותר בשנה האחרונה, בעוד שהמיליארדרים צמחו בקצב איטי יותר, בעיקר בזכות ביטקוין. "מתוך ששת המיליארדרים הקריפטוגרפיים החדשים שנוספו בשנה האחרונה, חמישה הגיעו למעמד זה באמצעות ביטקוין."
אנטוניו הנריקס, מנכ"ל Bison Bank ויו"ר Bison Digital Assets, מציין כי "מטבעות קריפטוגרפיים מאתגרים את הדומיננטיות של מטבעות פיאט מסורתיים, והשילוב ביניהם מסמן עידן חדש בתחום הפיננסים הגלובליים".
גם ז'אן-מארי מוגנטי, מנכ"ל ומייסד שותף של CoinShares, רואה את אישור רשות ניירות הערך האמריקאית לקרנות הסל של ביטקוין כנקודת מפנה עבור תעשיית הנכסים הדיגיטליים, המובילה לאימוץ מוסדי רחב יותר.
Henley & Partners מדווחת על עלייה בביקוש לאזרחות גלובלית בקרב בעלי נכסים קריפטוגרפיים. לפי מדד האימוץ השנתי של החברה, סינגפור, הונג קונג ואיחוד האמירויות מציגות יתרונות משמעותיים בתחומי החדשנות הטכנולוגית ומדיניות המס, מה שמקנה להן יתרון בתחום הקריפטו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבודה בעיינים (ל"ת)
    אורי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור