קריפטו

שוק הקריפטו צולל - וההמון מסתער: "אמון חזק של המשקיעים"

ירידות חדות שהתחוללו בימים האחרונים בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים הביאו את המוני המשקיעים לנצל את המצב. רבים החליטו לרכוש מטבעות דיגיטליים במיליארדים, הודות למחירם הנמוך יחסית. בורסת ביננס, בורסת המטבעות הדיגיטליים הגדולה בעולם, רשמה 1.2 מיליארד דולר בתזרים נטו
מערכת ice | 
קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ירידות חדות שהתחוללו בימים האחרונים בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים הביאו את המוני המשקיעים לרכוש מטבעות דיגיטליים במיליארדים, הודות למחירם הנמוך יחסית.  בשלישי האחרון, ה-6 לאוגוסט, קרן הסל של את'ריום, שהונפקה על ידי בלקרוק (BlackRock), רשמה זרימה חיובית של 109.9 מיליון דולר.
על פי הדיווח של דור אופיר בוואלה, בורסת ביננס, בורסת המטבעות הדיגיטליים הגדולה בעולם, רשמה 1.2 מיליארד דולר בתזרים נטו כאשר הסוחרים הגיבו לירידה חדה במחירי המטבעות הדיגיטליים. "זה מציין את אחד מימי התזרים הנקי הגבוהים ביותר של 2024, מה שמעיד על אמון חזק של המשקיעים", צייץ טנג.
כמובן שהחגיגה לא פוסחת גם על המשקיעים במטבע החזק בשוק הקריפטו, הביטקוין,. במהלך החודש האחרון כתובות של מחזיקי ביטקוין ותיקים, המשיכו להתמלא תוך צבירת מטבעות חדשים, בסכום כולל של 22.8 מיליארד דולר, או 404,448 מטבעות ביטקוין.
שלושת הסוגים העיקריים של זרימות הכספים אל בורסות קריפטו, הם בדרך כלל עבור פעילות מסחר, העברות מארנקים חיצוניים והפקדות כסף פיאט המשמשים לרכישת מטבעות דיגיטליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה