קריפטו

טראמפ על הבמה בכנס הביקטוין הגדול: איפה האריס?

הנשיא לשעבר ממשיך להביע את תמיכתו בשוק המסחר המבוזר. המועמד אף נאם בכנס הביטקויון הגדול ביותר בעולם. בעקבות האירוע ראה המטבע עלייה של 4%. המארגנים פנו גם אל המועמדת שככל הנראה תייצג את המפלגה הדמוקרטית - זאת הייתה התשובה שלה
מערכת ice | 
דונלד טראמפ והביטקוין (צילום shutterstock)
הבחירות בארצות הברית מתקרבות, ואיתן גם חיזוק העמדות של המועמדים בנושאים השונים. אתמול (שבת) נאם הנשיא לשעבר, המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, בכנס שעסק במטבע הביטקוין. בעבר התבטא באופן שלילי כלפי מטבעות מבוזרים, אך מאז נראה כי שינה לחלוטין את דעתו, ואף החל לקבל תרומות באמצעות מטבעות קריפטו. 
גם שותפו של טראמפ למירוץ, המועמד לתפקיד סגן הנשיא, הוא תומך ביטקוין ידוע. בנוסף לנאום בכנס בנאשוויל, על-פי דיווח של רשת CNBC, מתכנן טראמפ לארח אירוע משלים באזור, לחובבי קריפטו. כרטיסים לאירוע עולים עד 844,600 דולר. בנאומיו, טראמפ הבטיח לעצור את המגבלות שלדבריו ביידן והאריס הטילו על שוק הקריפטו במהלך כהונתו של ביידן בתור נשיא ארצות הברית.
ברשת פוקס דיווחו שבעקבות נאומו של טראמפ בכנס עלה ערך המטבע ב-4%. עוד נמסר כי מארגני הכנס היו בקשר עם קמלה האריס בבקשה לארגן את הגעתה, אך על פי הדיווחים האריס סירבה. דעותיה על ביטקוין באופן פרטי וקריפטו בכלל צפויות להתבהר עוד יותר בימים הקרובים, כשגורמים מקורבים אליה מדווחים שמשרדה פנה כבר עכשיו אל חברות קריפטו מרכזיות במטרה לקיים איתן פגישות בניסיון לגבש מדיניות בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה