קריפטו

חברת הקריפטו הישראלית נמכרת: הבלוקצ'יין מגיע לתחבורה הציבורית

חברת HBSS Connect Corp, המפתחת פלטפורמת התחבורה הקהילתית QRyde, הכריזה על רכישת מומחית הבלוקצ'יין הישראלית Colu. העסקה תסייע ל-QRyde במאמציה לפיתוח מערכת תחבורה מבוססת בלוקצ'יין שתייעל את הוצאות הרשויות העירוניות בתחבורה הציבורית בארה"ב
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
חברת HBSS Connect Corp, המפתחת פלטפורמת התחבורה הקהילתית QRyde, הכריזה על רכישת מומחית הבלוקצ'יין הישראלית Colu, כך נודע היום (חמישי). העסקה תסייע ל-QRyde במאמציה לפיתוח מערכת תחבורה מבוססת בלוקצ'יין שתייעל את הוצאות הרשויות העירוניות.
HBSS Connect מפתחת פתרונות תוכנה לתחבורה ציבורית, כלי תחבורה נגישים לבעלי מוגבלויות (פרה-טרנזיט), כלי תחבורה רפואית שאינם לשעת חירום (NEMT) ומיקרו-טרנזיט בארה"ב. באמצעות QRyde היא ממנפת כעת את טכנולוגיית web3 בפתרונות שיאפשרו להטמיע מערכות תחבורה בכלכלות מקומיות. המומחיות הטכנולוגית של Colu תבוא לידי ביטוי בפרויקט הזה.
Colu צברה ניסיון רב בסיוע לערים בתהליכי יישום תוכניות תגמולים דיגיטליות שנועדו לעודד תושבים לקחת חלק פעיל בעיר, לחזק את הכלכלה המקומית ולקדם מטרות עירוניות. החברה שיתפה פעולה עם קהילות מקומיות ועיריות ברחבי ארצות הברית לרבות אקרון, בוסטון, יוסטון ומחוז סאליין. Colu ו-QRyde יעבדו בשיתוף פעולה הדוק כדי לחזק את טווח ההגעה של HBSS לתוכניות תחבורה מבוססות קהילה תוך טיפוח צמיחה כלכלית וחברתית בערים.
מנכ"לית Colu, אורטל תבל: "אני נרגשת מהשילוב בין פתרונות תחבורה ושירותי קהילה שמתאפשר הודות לרכישה הזו. על ידי שילוב החזון של Colu לסייע לערים לשגשג עם פלטפורמת התחבורה המתקדמת של QRyde, נוכל כעת לשרת טוב יותר אוכלוסיות ממעמד סוציו אקונומי נמוך, ולחבר אותן למרכזי עבודה ואזורי מסחר באמצעות פתרונות תחבורה מתאימים. יוזמה אסטרטגית זו תחזק את הקהילות הללו לא רק ברמה הכלכלית, אלא גם ברמה החברתית ותמשיך לקדם את משימתנו לטפח שגשוג עירוני".
מנכ"ל HBSS , הימנשו בהטנגאר, הוסיף: "אנו שמחים על הצטרפותה של Colu לצוות QRyde שלנו. Colu היא השותפה המושלמת למימוש החזון שלנו לשימוש בבלוקצ'יין במרחב התחבורה, להנעת התחדשות עירונית ולמרחב עירוני חכם, מה שיהפוך את מערכת התחבורה לאמינה ונגישה יותר עבור כלל האזרחים ולא רק עבור קשישים ומאותגרי ניידות. יחד, אנו מתחייבים ליצור רשת תחבורה מתואמת היטב ויעילה שתועיל לקהילות ברחבי ארצות הברית".
הפלטפורמה של QRyde, השמה דגש על נגישות ויעילות,  נועדה לחבר אנשים לשירותים חיוניים עם למעלה מ-250 לקוחות ב-35 מדינות, ומשרתת למעלה מ-9700 ערים. באמצעות שיתוף הפעולה עם Colu, הפלטפורמה תרחיב את היקף התוכנית שלה ותשלב מגוון שירותים חיוניים נוספים. הדבר יקדם מערכת אקולוגית עירונית מחוברת ומשגשגת יותר בערים ברחבי ארצות הברית.
הרכישה של Colu היא צעד נוסף של חברת HBSS Connect במאמציה לפיתוח הכלכלי המקומי בקרב קהילות. החברה מתכננת להשיק אפליקציית בלוקצ'יין בעולם האמיתי שתשולב במערכת ה-ERP של QRyde כדי להפחית מעשי הונאה, בזבוז וניסיונות ניצול לרעה המשפיעים על היקפי ההוצאות של ממשלת ארה"ב..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה