קריפטו

הקריפטו היומי: הביטקוין ממשיך לעלות ושאר המטבעות נצבעים באדום

שוק מטבעות הקריפטו הציג היום ירידת שערים בקרב מרבית המטבעות שנסקרו, אך בשונה מאלו המטבעות היחידי שרשם נתון חיובי היה הביטקוין, המטבע החזק ביותר בשוק שעלה ב-0.83% 
מערכת ice | 
ביטקוין - אילוסטרציה AI (צילום vecteezy)
במהלך השבוע שזה עתה הסתיים, שוק מטבעות הקריפטו, רשם מגמות מעורבות בקרב המטבעות שנסקרו. היום (שישי), תמונת המצב בשוק הינה שמרבית המטבעות חוו ירידה ולצד זאת המטבע היחידי שרשם נתון חיובי הוא הביטקוין.
כאמור, מבין המטבעות שנסקרו, היה זה הביטקוין שהציג נתון של עלייה. היום, הביטקוין עלה ב-0.83% והוא נסחר במחיר של 68,606.3 דולר. שווי השוק שלו עומד על 1.35 טריליון דולר. קרנות הסל שמחקות את פעילותו של האתריום, אשר אושרו רק לאחרונה העלו פלאים את שווי המטבע. בשונה מכך, היום, המטבע רשם ירידה של 0.44% במחירו שעומד כעת על 3,761.61 דולר ושווי השוק הינו 452.17 מיליארד דולר. 
למרות המשפט הפדרלי שמתנהל נגד מייסד בורסת הביננס צ'אנגפנג זאו, שרק לאחרונה גזר עליו מאסר של שלוש שנים, מחירו של המטבע שלה הביננס קוין, עלה בשבועות האחרונים. מחירו של הביננס קוין, הציג היום שינוי שלילי של 0.48% במחירו והוא נסחר במחיר של 593.59 דולר ליחידה. שווי השוק של המטבע הינו 87.66 מיליארד דולר.
בדומה לאתריום, גם הריפל, הציג היום שינוי יומי שלילי. המטבע ירד ב-0.98% והוא נסחר במחיר של 0.52 סנט ליחידה. בנוסף, שווי השוק של המטבע עומד על 28.90 מיליארד דולר. הקרדאנו, רשם שינוי יומי שלילי זהה לזה של הריפל. כעת, הוא נסחר במחיר של 0.44 סנט ליחידה ושווי השוק שלו הוא 16.03 מיליארד דולר. 
אחד המטבעות הבולטים ביותר בשבועות האחרונים, הוא הדוג'קוין. המטבע, זכה לראשונה להכרה בזכות איש העסקים אילון מאסק שהביע תמיכה בו, מה שהוביל תוך 24 שעות לעלייה מטאורית בשווי שלו. היום, המטבע רשם את השינוי היומי השלילי גדול ביותר מבין המטבעות שנסקרו - ירידה של 2.59% במחירו, שנשאר יציב ועומד כעת על 0.16 סנט. שווי השוק של הדוג'קוין הינו 23.17 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה