קריפטו

אתגר הבלוקצ'יין בישראל יוצא לדרך: מי יזכה ב-10,000 שקל?

ארגון Blockchain B7 ממשיך במאמצים לפיתוח ועידוד יזמות קריפטוגרפית ויוצא זאת השנה השלישית ברציפות באתגר הבלוקצ'יין במהלך עם קרן הון הסיכון Collider Ventures. המטרה: לשמור על הבלוקצ׳יין בטוח ונקי לשימושים בתחומי הכלכלה, חברה וטכנולוגיה בישראל
מערכת ice | 
זוכי אתגר הבלוקצ'יין הקודם, אביעד אברהם ואוהד יפת (צילום Blockchain B7)
במטרה לעודד שיח, למידה הדדית ולהעשיר את היוזמות הטכנולוגיות במרחב הדרומי גם השנה יתקיים אתגר הבלוקצ'יין לכלל הציבור: סטודנטים, יזמים, אנשי מקצוע ובעלי ידע בסיסי בטכנולוגיה החדשנית. ההשתתפות באתגר היא חינמית וללא עלות כספית למשתתפים אך מותנית ברישום ותהליך מיון קצר.
השנה מוזמנים להצטרף לתושבי באר שבע והסביבה גם משתתפים מרחבי הארץ שירצו להציג רעיונות ולהתחרות על המקומות הראשונים. הצוותים שיירשמו לאתגר, יצטרכו לבנות ולהציג רעיון טכנולוגי פרקטי משלב הקונספט ועד לפסים מעשיים, שייתן מענה לפרצות אבטחה ושלל סוגיות סקיוריטי ברשת הבלוקצ'יין בשימושים שונים, בהם: מאגרי נתונים, ייעול פעילות מסחרית או פעילות קהילתית וכדומה.
לאתגר השנתי, אותו מובילה עמותת Blockchain B7 זאת השנה השלישית ברציפות, שותפים גופים רבים איתם תוכלו לייצר קשרים, להכיר חברות שמגייסות עובדים ולהעשיר את הידע בעולם החדשנות והיזמות, בהם: FinSec, Maskerkey ו-Yazamut 360.

אתגר הבלוקצ'יין (צילום: Blockchain B7)
לאחר מפגש הפתיחה שיתקיים ביום ראשון ה-2 ביוני בשעה 18:00 פארק ההייטק גב ים בבאר שבע, יתקיימו סדרת מפגשים והרצאות העשרה, ולאורך העבודה ייהנו המשתתפים מליווי של מנטורים בכירים בתעשייה הישראלית והבינלאומית, כולל נציגי קרן הון הסיכון Collider Ventures, ומייסדי עמותת Blockchain B7 בהם בן סמוחה ונוספים.
באירוע הסיום, שצפוי להיערך ב-17 ביוני, יכריזו על הצוות המנצח במקום הראשון שיזכה בפרס של 10,000 שקל. לצד הפרס הראשון והיוקרתי, משתתפי הצוות שיזכו במקום השני יקבלו כל אחד קורס ״השקעות בתקופת כאוס״ של CryptoJungle. ניתן להירשם כאן לאתגר
מיכל לברטוב, מנכ"לית Blockchain B7: "למרות מצב המלחמה שמורגש באזור, אנחנו שמחים לפתוח את ההרשמה לאתגר הבלוקצ'יין של בירת הנגב ולתת מקום לרעיונות ויוזמות טכנולוגיות כחול-לבן. מעבר לעבודה של הצוותים שיירשמו ויתקבלו לאתגר עם המנטורים, מדובר בהזדמנות להיחשף לחברות מובילות ולמשרות שמוצעות בתחום. חגיגת החדשנות הדרומית יוצאת לדרך, אל תפספסו".
עמותת Blockchain B7 הוקמה בשנת 2017 בידי קבוצת יזמים דרומיים במטרה לייצר אקוסיסטם טכנולוגי מקומי למקצועות הקריפטוגרפיה והבלוקצ'יין בנגב. נכון להיום, חברים בקהילה הטכנולוגית הדרומית יותר מ-1,000 תושבות ותושבי האזור- מהנדסים, סטודנטים, משקיעים ומתעניינים, שלוקחים חלק ונהנים משיתופי הפעולה שנוצרים כמו עם אוניברסיטת בן גוריון בנגב באמצעות קורסים אקדמיים והרצאות. הארגון שם למטרה להעשיר ולטפח את נשות ואנשי ההייטק הבאים של הטכנולוגיה החדשנית בבירת הנגב. בין פעילויות מוצעים כנסים שנתיים, meet-up’s עם אנשי מפתח בתעשייה וסדנאות מקצועיות, מסובסדות וחינמיות לתושבי הנגב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה