כסף וצרכנות

סערת הנינג'ה גריל בישראל: היבואנית הרשמית בהבהרה דחופה

אחרי שנוצרה בהלה, בשריג הבהירו בהמשך לריקול של די.אנ.ג'י סולושן בע"מ: "הריקול הינו על מוצר AG551 המגיע לישראל בייבוא מקביל ללא התאמה לדרישות התקן בישראל. למען הסר ספק, אין קשר בין הריקול שפורסם לבין חברת שריג אלקטריק"
כפיר אדר | 
צילום freepik
חברת די.אנ.ג'י סולושן בע"מ קראה אמש (שני) לציבור להפסיק את השימוש מיידית במוצר שיובא ונמכר על ידה באתר 'הצלצול' גריל נינג'ה חשמלי, כאשר ההודעה מפורסמת בתאום עם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, הייבואנית הרשמית חברה שריג אלקטריק היבואן הרשמי של המותג נינג'ה בישראל הוציאה הבהרה.
תחילה הוסבר: "הריקול הינו על מוצר AG551 המגיע לישראל בייבוא מקביל ללא התאמה לדרישות התקן בישראל. למען הסר ספק, אין קשר בין הריקול שפורסם לבין חברת שריג אלקטריק, שריג הינה היבואנית הרשמית של נינג'ה בישראל משווקת את הדגם AG553 ודגמי הנינג'ה גריל השונים המאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי ומותאם לדרישות החשמל והתקן בישראל". 
במקביל, הוסיפו בשריג שעוסקים בייבוא של מותגים רבים לישראל, הנינג'ה גריל מהבולטים שבהם: "מעולם לא התקבלה שום תלונה במשרדי שריג מגורם רשמי או כל גורם אחר לגבי בטיחות הגריל ו/או אי התאמתו לתקן".
מדובר בגריל נינג'ה חשמלי, דגם: AG551, ברקוד: 062235629554 (בתחתית האריזה), יצרן: NINJA, ארץ ייצור: סין, שווק בתאריכים: 26/01/2023-19/11/2023, סוג הסיכון: התחשמלות.
 
בבדיקת שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י 900 חלק 2 חלק עשרוני 9-בטיחות מכשירי חשמל ביתיים ומכשירים דומים: דרישות מיוחדות למכשירי צלייה, למכשירי קלייה ולמכשירי בישול מיטלטלים דומים, מיוני 2018.
תקע הזינה (אביזר חיבור המכשיר לרשת החשמל) אינו מתאים לדרישות התקן הישראלי - לערכה צורף כבל זינה בעל תקע גרמני (ללא הארקה). לא צורף למוצר עלון הדרכה בעברית אשר צריך לכלול בין היתר הוראות הרכבה, הפעלה, ניקוי ובטיחות.
פעולה נדרשת: כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן להגיע למחסני היבואן לצורך תיקונו. לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברת "די.אנ.ג'י סולושן בע"מ" בכתובת: טרומפלדור 24, פתח-תקווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה