כסף וצרכנות

עלייה דרמטית במחירי החשמל בישראל: כמה תשלמו בחשבון הבא?

רשות החשמל תעלה מחירים עוד השבוע בשיעור גבוה של 2.7%, מעל ההצעה המקורית. לפיכך, בית ממוצע בישראל ישלם עוד 120 שקל בשנה בחשבון החשמל
מערכת ice |  1
חברת החשמל (צילום shutterstock, pixabay)
חברת החשמל מתכננת להעלות את מחירי החשמל בישראל בשיעור גבוה של 2.7%, כאשר העלייה במחירים תיעשה כבר במהלך השבוע הקרוב. כך על פי פרסום היום (ראשון) ב-YNET.
על פי הדיווח, מליאת רשות החשמל תתכנס מחר ותאשר את העלייה הדרמטית במחירי החשמל, זאת החל מה-1 בפברואר ובשיעור של עשירית אחוז. על פי ההצעה המקורית, עליית המחירים אמורה הייתה להיות ב-2.6%, אך כעת ההחלטה היא להעלות בשיעור גבוה יותר של 2.7%. בחישוב מהיר, צרכן בממוצע ישלם 10 שקלים נוספים בחודש בחשבון החשמל שלו, כך שלמעשה בית ממוצע בישראל ישלם 120 שקל יותר בשנה.
 
על פי הדיווח, עליית המחירים מגיע בעיקר בעקבות עליית מדדי המחירים לצרכן בשנה האחרונה, תוספת אנרגיות מתחדשות והפחתת זיהום האוויר. על פי הדיווח, שר האנרגיה אלי כהן, שהחליף לאחרונה בתפקיד את ישראל כץ שמונה במקומו לשר האוצר במסגרת רוטציה עלייה סוכם מראש, טען בפני רשות החשמל כי אין כל סיבה שהממשלה תעשה עוד צעדים שיגרמו להתייקרות מחירי החשמל בשנת 2024, וטען כי הוא בעצמו דאג לכך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבעיה הכי גדולה
    ריאלי 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שזה משפיע הכי הרבה על האזרח הקטן, ולא על האזרח העשיר שמחזיק בדירות יוקרה ו/או 5 דירות להשקעה.
    סגור