כסף וצרכנות

גיא לרר עושה שינוי חריג: זה מה שיקרה בסופרמרקט 'הצינור'

בפוסט שעלה ברשתות החברתיות של התכנית, נכתב: "התלוננתם, שמענו, ביצענו! מהשבוע, סופר הצינור - גם בשישי 08:00 - 14:00, תייגו באר שבעים", עם תמונה של הסופרמרקט ושל שעות הפעילות החדשות
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
אחרי ההצלחה הגדולה בתל אביב, הסופרמרקט של 'הצינור' בבאר שבע מצליח פחות ואחרי שהודה כי קיימים לא מעט קשיים גיא לרר, מגיש התכנית הפופולרית ברשת 13, פנה לעוקבים שלו ועדכן בשינוי שייעשה בסניף.
בפוסט שעלה ברשתות החברתיות של התכנית, נכתב: "התלוננתם, שמענו, ביצענו! מהשבוע, סופר הצינור - גם בשישי 08:00 - 14:00, תייגו באר שבעים", עם תמונה של הסופרמרקט ושל שעות הפעילות החדשות.
 
רק השבוע המגיש כתב: "הי זה לרר, מודה. קשה לנו לקדם את סופר הצינור. יש דברים חשובים יותר עכשיו. בטח שיש עוד אנשים שחושבים בטעות שאנחנו מרוויחים מזה משהו. נגיד שוב, אנחנו לא. והאמת? הסופר עובד מעולה ומוכר בעשרות אלפי שקלים ביום ונותן יופי של שירות לבאר שבעים".

עוד הסביר: "אבל מה גרם לי לשנות את דעתי לגבי הקידום? ניגש אליי בחור ואומר שהוא עושה קניות גדולות קבועות, על הפריט, באחת הרשתות הגדולות בסביבה. זה עולה לי שש מאות ש״ח, הוא אמר. באתי לסופר שלכם, לקחתי את כל המוצרים שאני קונה בד״כ, והקופאית אומרת לי בסוף: זה 390 ש״ח. אני אדם ישר אז אמרתי לה, יש לך טעות. הסתכלה שוב, אמרה: אין לי טעות. אלו המחירים".
לרר המשיך: "מסתבר שזה סיפור שחוזר על עצמו. אנשים מקבלים הלם על החשבון. ממש ככה. טועים לחשוב שאנחנו מתעסקים בשקל פה שקל שם, אבל בתקופה כזו, מי שמעביר אלינו את הקניות ומעמיס מזווה גם לשבועות קדימה, יכול לחסוך מאות שקלים בקניה גדולה. באמת. ובתקופה כל כך קשה, זה לא עניין של מה בכך. זו עזרה משמעותית להמון משקי בית שגם ככה נאנקים. אז החלטתי לשנות גישה".
לסיום כתב: "כן, בואו לסופר הצינור לקניה גדולה. עדיין יש לנו בעיות: לא יהיה לכם את המבחר שיש לכם ברשת שיווק ענקית, בחלק מהמותגים של המונופולים אנחנו מספקים מחירים ״רגילים״, לא זולים כסאח, אבל רבאק, אנשים חוסכים הרבה מאוד כסף. אז כן, בואו, שתפו ותייגו באר שבעים ותושבי הדרום. ראיתי בעיניים, אנשים שכבר הבינו שזה ארוע משמעותי ומאוד חסכוני - בואו לסופר הצינור, מרכז חן, שכונה ב׳
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה