כסף וצרכנות

ריקול לעוגה האהובה: זה המוצר שיורד מהמדפים באופן מיידי

היצרן אלף נשיקות בע"מ קורא להחזרת המוצר "עוגה בטעם מייפל עם אגוזים" שתוקפו עומד על ה-17 במרץ. המוצר שווק בטמפרטורת החדר, בעוד הוא נדרש להישמר בקירור. הציבור מתבקש שלא לצרוך אותו והיצרן מבצע איסוף מדרכי שיווק בתיאום עם משרד הבריאות
מערכת ice |  1
עוגת מייפל בטעם אגוזים (צילום דוברות משרד הבריאות)
היצרן אלף נשיקות בע"מ קורא הערב (חמישי) להחזרת המוצר "עוגה בטעם מייפל עם אגוזים". במהלך בדיקה שנערכה ע"י שירות המזון למוצר "עוגת בטעם מייפל עם אגוזים", נמצאה טעות בתוויות ונרשם "לשמור בהקפאה" במקום "לשמור בקירור" ושווק בטמפרטורת החדר.
תכולתו של המוצר עומדת על 450 גרם ותאריך התפוגה המצוין הוא ה-17 במרץ. הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר, היצרן אלף נשיקות בע"מ אוסף את המוצרים מדרכי השיווק, בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות. היצרן אלף נשיקות בע"מ פנה לכלל הלקוחות.
בתוך כך, משרד הבריאות מעדכן על ילד לא מחוסן ומבוגר נוסף מהצפון שחלו בחצבת, כאשר סך הכל עד כה אומתו חמישה מקרי תחלואה במחוז צפון בחודש האחרון. בעקבות חקירה אפידמיולוגית שנעשתה במחוז צפון של משרד הבריאות, נמצא קשר אפידמיולוגי בין המקרים, כאשר מקור התחלואה הוא אדם שנדבק בחצבת בחו"ל לפני כחודש ושהה במלר"ד (מיון).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואלה לא הכרתי אותה אפילו (ל"ת)
    דיי נמאס מהקליקבייט 01/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור