כסף וצרכנות

שופרסל בצעד דרמטי: נפרדת מהחנות האינטרנטית שלה

פחות משנה מאז שעלה לאוויר, סוגרת שופרסל את חנות המרקטפלייס שלה מכיוון שהתפעול והלוגיסטיקה הייתה יקרה. אולם בשופרסל ימשיכו להשקיע באתר המשלוחים, מדובר בחנות המקוונת השנייה שנסגרה בימים האחרונים לאחר עזריאלי
מערכת ice |  1
שופרסל אונליין (צילום unsplash)
פחות משנה מאז שעלה לאוויר החליטה שופרסל לסגור את חנות המרקטפלייס שלה. כך מדווחים בכלכליסט. עוד עולה מהדיווח כי הסיבה העיקרית לכך היא התפעול והלוגיסטיקה היקרה שהייתה כרוכה בכך. למרות זאת, החברה תמשיך להפעיל את אתר המשלוחים כרגיל.
מדובר בחברה השנייה שסוגרת את החנות האינטרנטית שלה, זאת לאחר שלפני מספר ימים הודיעה קבוצת קניוני עזריאלי על סגירת החנות שלה. כזכור בחודש ינואר האחרון הודיעה שופרסל אונליין על השקת זירת המסחר המקוונת הראשונה שלה, בשם Marketplace Online. הפלטפורמה החדשה תהווה ערוץ רכישה ישיר ממוכרים רבים בארץ עבור לקוחותיה של שופרסל.
הפלטפורמה החדשה, המתבססת על פעילות האתר של שופרסל אונליין והתשתיות של חברת מירקל הצרפתית, הציעה מגוון רחב של מוצרים, ביניהם מוצרי אופנה, ספורט, ריהוט, משחקים, ספרים. המוצרים ישווקו מטעמם של מעל ל-100 ספקים מקומיים ובין-לאומיים כמו נייק, אלו יוגה, דיסני, כתר, מודן, מייקל קורס, אדידס, קוקומלון ועוד.

ההזמנות שבוצעו באתר נשלחו לבית הלקוח ללא עלות נוספות על המוצר. עבור הספקים השונים היה מדובר באתר שיאפשר להם לפתוח חנות דיגיטלית דרך שופרסל ולקבל חשיפה ללקוחות פוטנציאליים חדשים, בעלות נמוכה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    25-30 אחוז מהספק
    אחד 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומצפים שמישהו יקנה במחירים המופקעים שהספקים מפרסמים. ניסו לאכול את כל העוגה ונחנקו
    סגור