כסף וצרכנות

קניתם בחו"ל והזמנתם לארץ? כך תביאו את המוצרים למרות המלחמה

אמזון? יוניקלו? אולי סט של לגו? חודש הקניות כאן והחלטתם לרכוש בחו"ל איך תביאו את המוצרים לארץ בלי להסתבך בצל מלחמת חרבות ברזל?
מערכת ice | 
הודעה על קבלת משלוח (צילום pexels, pixabay)
לא מעט ישראלים מחכים לחודש נובמבר שנחשב לאחד מחודשי הקניות החזקים בעולם. המצב הכלכלי בעקבות המלחמה מחייב גם הוא חשיבה מחדש ובחירה של מחירים תחרותיים בתקופה זו. אולם, בגלל המלחמה יותר ויותר חברות שילוח ואתרים בינלאומיים לא שולחים את מוצריהם לישראל. אז איך בכל זאת תוכלו לרכוש ולקבל את המוצרים עד הבית?
חברת Red Box Parcel מספקת שירות משלוחים הכולל קבלת כתובות בחו"ל ושילוח לישראל– עם התחייבות למחיר הזול בארץ. החברה שייכת לקבוצת חברות שילוח Total Care Logistics שפועלת ברחבי העולם למעלה מ-15 שנה. לקבוצה סניפים בארה"ב, הולנד וישראל.

התהליך הוא פשוט. בסיום הרכישה בכל אתר אונליין תתבקשו לספק את כתובת המשלוח. במידה וההזמנה היא מאתר אמריקאי – ספקו את כתובת החברה בארה"ב ואם זה אתר אירופי, את הכתובת באמסטרדם.
עם קבלת המוצר במחסני החברה יקבל הלקוח הודעה על כך וכן על עלות המשלוח לארץ לפי משקל החבילה (מחירון מלא נמצא באתר החברה). לאחר התשלום ובחירת אופן המשלוח – המוצר ייצא לבית הלקוח.
זמן ההגעה משתנה, כמובן, בין מוצר למוצר אך נע בין 4-10 ימי עסקים ממועד הגעת המשלוח למחסני החברה. מחירי המשלוחים מארה"ב מתחילים ב – 8.13$ ו – 7.90$ מאירופה לחבילה עד 250 גרם.עבור קילו תשלמו 14.90 דולר למשלוח מארה"ב ו – 13.90$ מאירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה