רכילות עסקית

בכירי ענף הסחר והשילוח בישראל בפורום Duns100 הראשון מסוגו

גיל מילר, מנכ"ל אלאלוף ושות' ספנות בפורום Duns 100 הראשון מסוגו של בכירי ענף הסחר והשילוח בישראל: "אני קורא לממשלה החדשה להשקיע בפרויקטים של תשתיות ארוכי טווח מתוך מטרה להתמודד עם המיתון הצפוי במשק"
מערכת ice | 
פורום Duns100 (צילום תומר נויברג)
אתמול (ג'), 15 בנובמבר 2022, נערך על ידי חברת דן אנד ברדסטריט ו-Duns 100 פורום ראשון מסוגו העוסק בענף הסחר והשילוח בישראל, על כל פניו. בפורום השתתפו בכירי הענף, והוא הונחה על ידי גדעון אוקו, כתב ומגיש בחדשות 12.
במסגרת הפורום עסקו ודנו בכירי הענף בנושאים שעל סדר היום המקצועי, ביניהם כיצד השפיעו אירועי הקורונה והמלחמה בין רוסיה לאוקראינה על תחום השילוח הבינלאומי, הירידה בהיצע השינוע הימי, משבר כוח האדם, תהליכי הדיגיטציה והאתגרים הצפויים לשנת 2023 - הירידה הצפויה בסחר העולמי וביבוא ויצוא סחורות מישראל, התגברות סיכוני הסייבר והתגברות התחרות בענף על רקע פתיחת שני הנמלים הפרטיים החדשים.
גיל מילר, מנכ"ל אלאלוף ושות' ספנות: "שוק הסחר והשילוח הימי חווה בשנים האחרונות טלטלות, ונדרש היה להיערך מחדש. לא הספקנו לצאת ממשבר הקורונה, והתחילה מלחמה באוקראינה. פתיחת נמל המפרץ בישראל לצד הירידה בביקושים, הביאו לירידה בעומס בנמלים. בשנה הבאה צפויה תוספת של 30% לקיבולת העולמית של אוניות מכולה, דבר שישפיע על מחירי ההובלה הימית. אני קורא לממשלה החדשה להשקיע בפרויקטים של תשתיות ארוכי טווח בדגש על פרויקטים של תחבורה מתוך מטרה להתמודד עם המיתון הצפוי במשק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה