כסף וצרכנות

איקאה בהודעה חריגה: אלו השינויים החדשים שנכנסו לסניפים

בהודעה שפרסמה איקאה לקהל הצרכנים שלה, נכתב כי: "יתכנו שינויים/עיכובים בזמני ההובלה וההרכבה. ממלכת הילדים תהיה סגורה בשלב זה. אנו זמינים עבורכם במוקד שירות הלקוחות בטלפון, בווטסאפ או בצ׳אט. בתקווה לימים שקטים וטובים יותר"
מערכת ice |  1
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שבוע שבהם הסניפים של הרשת היו סגורים לחלוטין ולא בוצעה כל פעילות בשל 'מלחמת חרבות ברזל', רשת איקאה פתחה את הסניפים שלה וניסתה לשדר עבודה כרגיל, אבל יש לא מעט שינויים באופי העבודה בסניפים של הרשת.
בהודעה שפרסמה איקאה לקהל הצרכנים שלה, נכתב כי: "לקוחות יקרים, בימים אלו, פועלות חנויות איקאה בשעות: ימים א׳-ה׳: 10:00-18:00 ,יום ו׳: 09:00-13:30, חנויות המטבחים בתל אביב ובפתח תקווה יהיו סגורות בשלב זה. בכל החנויות קיימים מרחבים מוגנים".
עוד נמסר באזהרה ללקוחות: "יתכנו שינויים/עיכובים בזמני ההובלה וההרכבה. ממלכת הילדים תהיה סגורה בשלב זה. אנו זמינים עבורכם במוקד שירות הלקוחות בטלפון, בווטסאפ או בצ׳אט. בתקווה לימים שקטים וטובים יותר".
יחד עם זאת, איקאה הבהירה כי חנות באר שבע וחנויות המטבחים בתל אביב ובפתח תקווה יהיו סגורות  בשלב זה. בכל החנויות קיימים מרחבים מוגנים. כמו כן, מערך המסעדות יפעל במתכונת מצומצמת וינתנו שירותי הובלה באופן מוגבל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוכנים לסבול איחור עם פועלים יהודים
    תודה לאיקאה 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מוכנים לשלם יותר על הרכבה עם פועל יהודי...
    סגור