כסף וצרכנות

תשלום הארנונה מבוטל: זו העיר שהחליטה לדחות את החשבונות

עיריית תל אביב-יפו החליטה על הקלה במועד תשלום הארנונה לתושבי תל אביב-יפו ולמרבית העסקים, המוסדות והעמותות בעיר. דחיית מועד תשלום הארנונה לחודשים נובמבר-דצמבר 2023 ללא ריבית
מערכת ice | 
ארנונה
בעקבות הלחימה המתמשכת, עיריית תל אביב-יפו מודיעה על דחיית מועד תשלום הארנונה לחודשים נובמבר-דצמבר 2023 לכלל תושבי ותושבות העיר וכן לעסקים המחויבים בארנונה כך שניתן יהיה לשלם ללא חיוב בריבית או הצמדה עד 31.12.23.
בעלי הוראות קבע המעוניינים לדחות את מועד התשלום לחודשים נובמבר- דצמבר, יוכלו לפנות למרכז השירות הטלפוני בטלפון 3013* לא יאוחר מ-20.11.2023 פרטים לגבי הזכאים לדחיית מועד התשלום ניתן למצוא באתר העירייה. זו הפעם הראשונה בה העירייה דוחה את תשלום הארנונה למגורים, וזאת במטרה להקל על תושבי העיר בימים קשים אלה.
 
ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "אלה ימים קשים לכולנו. כולנו באי וודאות. רבים ורבות בדאגה כלכלית. מול האבל והחירום הנושא נדחק הצידה, אך הדאגה לגיטימית ומהותית. לכן, החלטנו בעירייה על דחיית מועד תשלום הארנונה לחודשים נובמבר-דצמבר 2023 ללא ריבית, לכלל תושבי ותושבות העיר וכן לעסקים המחויבים בארנונה".
עוד הוסיף: "מה שאומר שאפשר יהיה לשלם את הארנונה ללא ריבית או הצמדה עד 31.12.23. לצערי, החוק אינו מאפשר לעירייה לבטל באופן עצמאי את תשלום הארנונה, אבל ביכולתנו לאפשר פריסה גמישה יותר של התשלומים. אנחנו עושים כל מה שניתן כדי להקל, ולו במעט, על התושבים והתושבות שלנו ועל מי שבחרו להקים פה עסק. העירייה כאן בשבילכם, נעבור את זה יחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה