כסף וצרכנות

אייפון 15 נוחת בישראל: תאריך ההשקה של דינמיקה נחשף

דינמיקה מכריזה: פתיחת ההזמנה המוקדמת לאייפון 15 בחצות הלילה ב-30 בספטמבר. ההרשמה לפתיחת ההזמנה המוקדמת שברה שיאים, כל דגמי האייפון ינחתו בישראל בתאריך ההשקה
מערכת ice |  2
אייפון 15 פרו (צילום אפל)
דינמיקה מכריזה על פתיחת ההזמנה המוקדמת של דגמי האייפון 15, סדרת שעוני ה-Apple Watch 9 ו-Apple Watch Ultra 2, כבר בחצות הלילה ב-30 בספטמבר, באתר דינמיקה. הלקוחות שיזמינו בהזמנה המוקדמת יקבלו את המוצרים החדשים ראשונים לפני כולם ביום ההשקה. הביקוש לאייפון 15 שבר שיאים, כשדינמיקה מדווחת על עשרות אלפי אנשים שנרשמו להרשמה המוקדמת לרכישת האייפון 15. 
אלי אדדי, מנכ״ל דינמיקה: ״דינמיקה גאה להכריז על פתיחת ההזמנה המוקדמת הרשמית עוד החודש, כבר ב-30 בספטמבר, בחצות הלילה. בשונה מבעבר, כל דגמי האייפון ינחתו בישראל יחד. האייפונים צפויים להגיע ללקוחות במהלך חו״ל המועד סוכות. כמו בשנים קודמות, גם השנה דינמיקה תערך עם מלאי האייפונים הגדול ביותר״.

לאחרונה הודיעה דינמיקה  כי מעבדות הרשת בסניפים ובדוכנים יציעו מעתה תיקונים רשמיים לכל לקוחות האייפון בישראל, לרבות ללקוחות שרכשו את האייפון בדינמיקה, שכעת יוכלו לממש את אחריות היצרן למכשירם או לתקן אותו במעבדות בסניפי דינמיקה. 
דינמיקה הינה רשת המובייל המובילה בישראל עם 60 סניפים ברחבי הארץ, מוכרת את מגוון מוצרי אפל ביבוא רשמי וכעת מציעה גם תיקונים רשמיים של אפל במעבדות בסניפי החברה. בין התיקונים ניתן לבצע תיקוני מסך, החלפת סוללות עם בריאות נמוכה או סוללה נפוחה, תקלות במצלמות ועוד. התיקונים כאמור נעשים בחלפים מקוריים ומתועדים במערכות אפל, כך שהצרכן נהנה מתיקון מלא ורשמי, ומבלי שנתקל לאחר התיקון בהודעות ״מקוריות״ או בפגיעה בביצועי המכשיר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק המניות מעניינות
    איתי 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שאני משתמש באנדרואיד אני מאמין שכול אדם רשם לעצמו לצפות במניה של אפל כמו גם ea שהוציאו את משחק הפיפא החדש
    סגור
  • 1.
    כמה יעלה
    מלי 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה המחיר
    סגור