כסף וצרכנות

וולט מגיעה לעיר הזו לראשונה: פתרון למאות אלפי ישראלים

עשרות אלפי התושבים ועשרות אלפי התיירים הישראלים שנמצאים באילת מדי שבוע יזכו להזמין מהיצע המסעדות יכלול את הרשתות שעובדות עם וולט בכל רחבי הארץ - כמו מקדונלדס וג׳פניקה, לצד המסעדות והחנויות המקומיות הייחודיות לאילת
מערכת ice | 
וולט וטיב טעם (צילום יחצ וולט)
אפליקציית המשלוחים Wolt תשיק עד סוף השנה את פעילותה בעיר הדרומית בישראל - אילת. בחברה מכוונים לעשרות אלפי התיירים הישראלים שיורדים לאילת מדי שבוע והיצע המסעדות יכלול את הרשתות שעובדות עם וולט בכל רחבי הארץ - כמו מקדונלדס וג׳פניקה, לצד המסעדות והחנויות המקומיות הייחודיות לאילת.
אפיק משמעותי נוסף הוא קטגוריית החנויות, כמו סופרים, פארם, מוצרים לבית, אופנה ועוד. בהן גם חנויות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הפופולריות בקרב היורדים לאילת, קטגוריה שפועלת באפליקציית Wolt באזורים אחרים בישראל. ההגעה לאילת היא חלק מתכנית ההתרחבויות של Wolt שמשקיעה בשנים האחרונות בהתרחבות לכל אזורי הארץ. 

לאחרונה ביצעה מספר התרחבויות משמעותיות - בסוף מאי הודיעה על הגעתה לצפון והשקת הפעילות בערי הגליל העליון: קריית שמונה, מטולה, צפת, ראש פינה, חצור הגלילית ועוד 20 יישובים וקיבוצים באזור. במהלך חודש יוני התרחבה לאזור הרי ירושלים, בין היתר לאבו גוש, מבשרת ציון, נווה אילן ויישובי הסביבה; ובאוגוסט השיקה את פעילותה בעפולה ובכרמיאל.
אפליקציית Wolt החלה לפעול בישראל בסוף 2018 בתל אביב, עם 26 מסעדות במרכז העיר. מאז התרחבה בגוש דן ובערי השרון, בירושלים, חיפה והקריות, בדרום ועוד. כיום פועלת וולט במעל מאתיים יישובים מצפון ועד דרום, בהם: חיפה והקריות, ירושלים, באר שבע, הרצליה, נתניה, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, חולון, ראשל״צ, פתח תקווה, קריית אונו, שהם, רמלה, לוד, אשדוד, אשקלון, פרדס חנה ויבנה. 
כל זאת כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה - להביא את חווית הצריכה הטכנולוגית והמתקדמת ואת המשלוח המיידי והיעיל לכל רחבי הארץ. בנוסף לכך, מרחיבה וולט גם את תחומי העיסוק ואם בעבר שילחה בעיקר ממסעדות, כיום פעילים בפלטפורמה מעל 6,000 עסקים (מסעדות וחנויות), מתוכם מעל 1,500 חנויות ריטייל בתחומים שונים: סופרמרקט, מעדניות, מאפיות, פארם, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד.
מאז 2022 נעשתה התרחבות משמעותית בתחום הסופרים, עם כניסתן של רשתות כמו ויקטורי, שופרסל, רמי לוי בשכונה וטיב טעם לפלטפורמה. בשנה האחרונה הצטרפו לפלטפורמה של וולט מעל 100 סניפי סופר חדשים. כיום יש כיסוי בכל אזורי הפעילות של וולט (מקריית שמונה וצפת בצפון ועד באר שבע בדרום).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה