כסף וצרכנות

הלם בתל אביב: המסעדה שנסגרה אחרי 57 שנה נפתחת שוב

כרם התימנים ידוע כמקום עם סיפורים רבים ומוסדות של עשרות שנים, אחד כזה יחזור לחיים בקרוב. מסעדת 'הלב הרחב' שפעלה מאז 1965 וסגרה את הדלתות בנובמבר 2022, שבה לחיים במיקום חדש, קרוב מאוד לזה הקודם
מערכת ice | 
מסעדה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
פיסת היסטוריה שכבר עברה מהעולם חוזרת לחיים. המסעדה הוותיקה ביותר של שכונת כרם התימנים בתל אביב, "הלב הרחב", לה יש קהל מעריצים גדול והיסטוריה מפוארת, סגרה את בסוף 2022 לטובת מבנה חדש שיוקם לטובת מגורים, אך כעת היא שוב חוזרת לפעילות אחרי חצי שנה של הפסקה.
המסעדה שפתוחה ברציפות משנת 1965, דהיינו 57 שנות פעילות, פונתה על ידי רוכש הנכס שרוצה להסב אותו לשימוש אחר. מדובר במסעדה האחרונה בעיר שעובדת על גריל פחמים אמיתי, שהופסק בהדרגה על ידי העירייה שביקשה לעבור לגז. כעת, היא עשתה את ההתאמות ופתחה שוב את שעריה רק במרחק קצר מאותו המקום בו סרגרה
ההערכות דיברו על כך שהמסעדה קרוב לוודאי כבר לא תיפתח במיקום אחר בעיר ועל כן תסגור את שעריה לאחר 57 שנים של פעילות, אחד העובדים במקום סיפר: "אנשים שאנחנו מבשרים להם שאנחנו סוגרים את המסעדה, מגיבים חלילה כאילו מישהו מת". אך בסופו של דבר, הרגש גבר על הכל.
עוד הוסיף: "אני התימני האחרון שנשאר בכרם התימנים, כשאנחנו נסגור פה לא יישארו יותר תימנים. אחרי שהתימנים עזבו, אחרי ששמשון תל אביב נעלמה, עכשיו 'הלב הרחב' תיעלם ופיסת היסטוריה של העיר תל אביב תיעלם יחד איתה. בעידן הנוכחי בתל אביב, החזק והעשיר שורד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה