כסף וצרכנות

קטטה מכוערת במקדונלד'ס: צפו במנהל משליך בלנדר על לקוחה זועמת

קטטה מכוערת במיוחד התרחשה בסניף של מקדונלד'ס: לקוחה לא מרוצה זרקה על מנהל הסניף את שקית האוכל שקיבלה, והוא בתגובה השליך עליה בעצמה בלנדר שפגע בראשה. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
קטטה מכוערת במיוחד התרחשה בסניף של מקדונלד'ס. בסרטונים שרצים היום (שלישי) ברשתות החברתיות ניתן לראות עימות אלים בין לקוחה למנהל סניף בארצות הברית.
בתיעוד ניתן לראות את הלקוחה זועמת על אותו מנהל, ולפתע היא לוקחת את שקית האוכל אותה קיבלה ומשליכה אותה על אותו מנהל. המנהל ממש לא נשאר חייו ומרים בלנדר אותו הוא זורק בעוצמה על פניה של הלקוחה, שמתמוטטת על הרצפה.
 
כזכור, רק לאחרונה פורסם תיעוד של קטטה המונית בין לקוחות לעובדי סניף מקדונלד'ס באילת. על פי התיעודים, נראים מספר לקוחות מכים את עובדי הדלפק בסניף מקדונלד'ס באילת, ואלה מצידם ממש לא נשארו חייבים והחזירו להם באלימות קשה משלהם. קטטה ענקית פרצה בין הצדדים, וגם גברים וגם נשים היו מעורבים בה. נוסף על כך, אחד מהלקוחות אף פרץ לשטח הדלפק והכה שם את העובדים. 
עדיין לא ברור מדוע ומתי פרצה הקטטה הקשה הזו. בתיעודים שעלו ברשתות החברתיות נראה אחד מעובדי מקדונלד'ס מעיף גם מגש, צ'יפס ואף כוס שתייה לעבר אחד הלקוחות במהלך הקטטה. המאבטחים בקניון באילת הגיעו לקטטה והצליחו לעצור אותה ולהפריד בין הצדדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה