כסף וצרכנות

הנחה כזאת לא ראיתם: הטריק שחברות התעופה לא רוצות שתדעו

מסתבר שאם תנסו להתקשר למוקד ההזמנות הטלפוני של חברת וויז אייר, ייתכן שתוכלו לחסוך מאות שקלים על כבודה
מערכת ice |  1
מטוס וויז איר (צילום משה שי פלאש90)
חברת וויז אייר, חברת הלואוקוסט הפעילה ביותר בנתב"ג, לא פעם מציעה את מחירי הטיסות הנמוכים ביותר, אך אלו שרכשו כרטיס טיסה בכמה עשרות שקלים לכיוון עשויים לגלות שהוספת כבודה בוויז מייקרת מאוד את עלות הטיסה הכוללת.
מסתבר שאם תנסו להתקשר למוקד ההזמנות הטלפוני של חברת וויז אייר, ייתכן שתוכלו לחסוך מאות שקלים על כבודה. מבדיקה שערכנו גילינו שמוקד ההזמנות הטלפוני יכול להיות זול משמעותית ממחירי הכבודה המוצעים באתר ובאפליקציה. כך למשל: לטיסה משפחתית, הכוללת שש מזוודות טרולי לטיסות הלוך ושוב מת"א לרומא, תאלצו לשלם באפליקציה של וויז אייר מעל 2,000 ש"ח, ואילו במוקד הטלפוני אותן שש מזוודות טרולי יעלו קצת יותר מ-500 ש"ח בלבד. שימו לב לצילום המסך מתוך האפליקציה, אל מול המחיר ששילמנו בפועל מול המוקד הטלפוני.

שלוש מזוודות של 20 ק"ג לאותה הטיסה, יעלו מעל 1,500 ש"ח דרך האפליקציה. בשיחת טלפון אחת אל המוקד, עלות התוספת למזוודות ירדה לפחות מ-600 ש"ח – חיסכון אדיר של מעל 50 אחוז. שימו לב לצילום המסך באפליקציה (בצילום המסך מופיע המספר 6, שכן מדובר ב-3 מזוודות כפול שני כיוונים) אל מול המחיר המוזל ששילמנו בפועל בעזרת המוקד הטלפוני.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפליה של מוגבלי שמיעה
    חיפאית ותיקה 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להגיש תביעה ייצוגית על אפליית מוגבלי השמיעה שאינם יכולים לשוחח בטלפון עם המוקד הטלפוני של וייז...
    סגור