כסף וצרכנות

נטפליקס צוברת כ-5 מיליון משתמשים חדשים בחודש

ענקית הסטרימינג השיקה מנוי בסך 7 דולר לחודש עם פרסומות בנובמבר האחרון ב-12 שווקים, כולל ארה"ב, כחלופה לתוכניות ללא פרסומות שמתחילות ב-10 דולר לחודש
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
נטפליקס הכריזה כי תוכנית המנויים המוזלים שלה, שכוללת פרסומות, שהושקה לאחרונה מגיעה לכמעט 5 מיליון משתמשים פעילים בחודש.
ענקית הסטרימינג השיקה מנוי של 7 דולר לחודש עם פרסומות בנובמבר האחרון ב-12 שווקים, כולל ארה"ב, כחלופה לתוכניות ללא פרסומות שמתחילות ב-10 דולר לחודש. הצעד נועד למשוך יותר לקוחות ולהוסיף זרם הכנסות חדש ככל שהתחרות על צופים מקוונים התגברה.
ביום רביעי נטפליקס ערכה את המצגת הראשונה שלה למפרסמים בטקס השנתי, הידוע כ-upfronts, שבו רשתות שואפות לנעול התחייבויות פרסום לתוכניות הקרובות. וולט דיסני, קומקאסט וחברות אחרות גם מתמודדות על פרסומות דיגיטליות.
בכירי נטפליקס הדגישו את מגוון התוכניות הרחב של החברה, מלהיט המדע הבדיוני "Stranger Things" לדרמה הקוריאנית "Squid Game" וסרט ההמשך הקרוב "Extraction 2".
"אף חברת בידור אחרת לא שואפת ליצור סרטים ותוכניות מעולות בכל כך הרבה ז'אנרים בכל כך הרבה מדינות, ולקהל כל כך רחב ומגוון", אמרה בלה בג'ריה, מנהלת התוכן הראשית של נטפליקס.
ג'רמי גורמן, נשיא הפרסום העולמי של נטפליקס, אמר שמשתמשים פעילים חודשיים גלובליים הגיעו ל-5 מיליון. משתמשים פעילים חודשיים סופרים את כל הפרופילים למבוגרים שבהם נעשה שימוש בחשבון אחד עם מודעות. הפרופילים המיועדים לילדים לא מריצים פרסומות.
נטפליקס דיווחה על 232.5 מיליון מנויים משלמים ברחבי העולם נכון לסוף מרץ.
בכירים אמרו שהם רוצים לעבוד עם מפרסמים כדי ליצור סוגים חדשים של פרסום שאפשר לעשות רק בשירות דיגיטלי. לדוגמה, פרסומת של 30 דקות יכולה להופיע במשך כמה ימים, עם סיפור שמתגלה בכל פעם שצופה רואה תוכנית בנטפליקס, אמר המנכ"ל המשותף, טד סרנדוס. "אי אפשר לעשות את זה בטלוויזיה לינארית כי אנשים לא חיים בערוץ אחד", אמר סרנדוס.
נטפליקס תכננה להפעיל את הצגת המודעות בניו יורק, אך עברה לאירוע וירטואלי כדי להימנע מהפגנות מצד חברים שובתים באגודת הסופרים של אמריקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה