כסף וצרכנות

חופשה באילת ב-30 אלף שקל: המחירים המוגזמים במלונות בפסח נחשפים

רוצים לצאת לחופשה באילת בפסח? מחירי מלונות ברויאל ביץ', למשך שבוע לזוג עם ילדים כולל ארוחת בוקר תעלה לכם 26 אלף שקלים. עם ארוחת ערב זה יעלה לכם מעל 30 אלף שקל. 
מערכת ice | 
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
משפחות רבות מחפשות לנצח את חופשת הפסח כדי לצאת ולטייל, בין אם כאן, על אדמת ישראל, ובין אם בחו"ל. אבל לפי הנתונים שיוצגו לפניכם כעת, כנראה שהאופציה השנייה תהיה עדיפה בהרבה.
ב"ישראל היום" ערכו היום (ראשון) סקירה של מחירי המלונות באילת, עיר הנופש הפופולרית בישראל, ומצאו כי אם למשל תרצו לנפוש במלון רויאל ביץ' שבעיר, חופשה של זוג עם ילד אחד, בין התאריכים 5-12 באפריל השנה, תאלצו להוציא מכסכם, אתם יושבים? לא פחות מ-26 אלף שקל (!)
אמנם רויאל ביץ' הוא המחיר הגבוה ביותר שנמצא, אך הוא ממש לא המלון היחיד שמציע לכם חופשה לשבוע באילת בפסח לזוג עם ילד אחד במחירים של למעלה מ-20 אלף שקל.  במלון דן אילת גובים 22 אלף שקלים עבור לינה וארוחת בוקר, במלונות מלכת שבא ואריאה גובים 20 אלף שקלים והרשימה עוד ארוכה.
שוב להדגיש שמדובר בלינה וארוחת בוקר בלבד. אם תרצו להוסיף ארוחת ערב לחבילה, תצטרכו להוסיף עוד אלפי שקלים, מה שיכול לייקר את החופשה באילת לכ-30 אלף שקלים וזה עוד לפני שדיברנו על נסיעות, הוצאות נלוות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה