כסף וצרכנות

גולדה במהלך דרמטי: כך תזמינו מעכשיו את הגלידה

רשת הגלידריות "גולדה" מכריזה על שירות משלוחים חדש, ובכך היא יוצאת משיתוף הפעולה הרגיל עם "וולט" שלדבריה לא משתלם כלכלית ופותחת אפשרויות חדשות. עם האפליקציה החדשה יושק ארנק דיגיטלי שיאפשר לצבור נקודות

איתן לויטס |  4
גלידה גולדה (צילום צילום אינסטגרם)
גלידה "גולדה" מודיעה היום (רביעי) על פרידה מרשת המשלוחים "וולט", והשקה של אפליקציית משלוחים חדשה המאפשרת להזמין את הגלידה מהבית או באיסוף עצמי, ללא תיווך נוסף. הסיבה לפתיחת השירות החדש היא בעיקר כלכלית, אם כי השירות באפליקציה מתווסף לשירותי המשלוח הקיימים כמו גם וולט יאנגו, תןביס ועוד, אך בגולדה ישימו דגש על השירות החדש כדי להגדיל את אפשרויות הרווח.
במסגרת השירותים המוצעים באפליקציה – יושק ארנק דיגיטלי ייחודי בשם "LEK BOX", המאפשר ללקוחות לצבור נקודות על ידי מה שמכונה "לקים" ובאמצעותם לממש שוברי מתנה. כמו כן, באפליקציה יינתנו הטבות בשם "סקופים", עדכונים על טעמים חדשים, מארזים מיוחדים, ומוצרים במהדורה מוגבלת. בנוסף, מדי יום שלישי, משתמשי האפליקציה יוכלו ליהנות מהטבה מיוחדת. 

על מנת לספק מעטפת שירות מלאה עבור הלקוחות, השיקה החברה מערך שירות לקוחות והזמנות ייעודי של אפליקציית המשלוחים.
ירון גולן, מנכ"ל קבוצת ANITA וגלידה 'גולדה': "אנו נרגשים להשיק את אפליקציית המשלוחים החדשה של רשת גולדה כחלק מפעילות הקבוצה הפועלת בקדמת החדשנות. זוהי תחנה נוספת במסגרתה נצליח לאפשר למיליוני לקוחותינו הטבות ייחודיות כמו גם צבירת נקודות בארנק הדיגיטלי שהושק ,ואף להגיע למגוון לקוחות פוטנציאליים נוספים ובכך להמשיך לצמוח ולהצמיח את השוק. הרשת מאמינה באיכות ושירות ללא פשרות ותמשיך לפעול כבכל עת בכדי לייצר עבור קהל לקוחותינו שירות וחוויה מתקדמים בסטנדרט גבוה".
מגולדה נמסר בתגובה: "השקנו אפליקציית משלוחים חדשה המאפשרת להזמין את הגלידה מהבית או באיסוף עצמי, זאת במקביל לפעילותנו עם וולט. במסגרת השירותים המוצעים באפליקציה – יושק ארנק דיגיטלי ייחודי בשם "LEK BOX", המאפשר ללקוחות לצבור נקודות על ידי מה שמכונה "לקים" ובאמצעותם לממש שוברי מתנה. כמו כן, באפליקציה יינתנו הטבות בשם "סקופים", עדכונים על טעמים חדשים, מארזים מיוחדים, ומוצרים במהדורה מוגבלת. בנוסף, מדי יום שלישי, משתמשי האפליקציה יוכלו ליהנות מהטבה מיוחדת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמה רעש מכלום, בטורקיה 4שח לגלידה פצצה (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא קונים - שיורידו מחירים
    מומחה 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באירופה כדור גלידה עולה 1~2 אירו
    סגור
  • 2.
    שר פיטנס .. בקרוב אצלכם
    הרצי 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עולם שלא מובן לי בכלל .. הזיה גדולה סביב גלידה רגילה.
    סגור
  • 1.
    לא קונה,יקר יותר מדי,לא מתאים לכיס שלי. (ל"ת)
    יוסף 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור