שיווק ופרסום

גולדה מגיעה לקניון TLV - והיא לא לבד

לכבוד יום האישה קניון TLV הודיע על מיצג חדש שיופיע כבר בשבוע הבא, במסגרתו הסטייליסט אייל חג'בי ילביש 8 בובות ראווה בקניון בתור דמות אייקונית תרבותית, בהן גולדה מאיר, פרידה קאלו, הנסיכה דיאנה, אום כולתום ועוד
מערכת ice | 
קניון האופנה TLV בתל אביב (צילום שי סוויסה)
לכבוד יום האישה שיחול ב-8 למרץ, קניון TLV משיק מיצג מיוחד שיציין את פועלן של שמונה נשים מההיסטוריה שהשפיעו על התרבות הישראלית והבין-לאומית. המיצג יעלה כבר ביום בשני הבא ה-6.3 ועד סוף השבוע.
במסגרת המיצג הסטייליסט אייל חג'בי ילביש 8 בובות ראווה בחניות שונות בקניון, בדמותן של רונית אלקבץ, שושנה דמרי, גולדה מאיר, פרידה קאלו, הנסיכה דיאנה, אודרי הפבורן, סופיה לורן ואום כולתום. חג'בי ילביש את הבובות בסגנון ובבגדים אייקונים מהתקופה פה פעלו. לצד כל בובה יוצג המידע באשר לפועלה וחייה.
הנשים נבחרו על ידי הקניון והן מהוות אייקון תרבותי בזכות האישיות היוצאת דופן שלהן, השיאים ששברו, התקרות ששברו והאתגרים שעמדו בפניהן רק מעצם היותן נשים.
הקניון הוא לא המוסד היחיד שהשיק פעילויות מיוחדות לכבוד יום האישה. השבוע רשת הפארם המוזלת גוד פארם הודיעה על פרויקט מיוחד בשיתוף עמותת יוזמות עתיד, במסגרתו נשים יזמיות שהצליחו להקים עסק יפורסמו בסניפים השונים. סופר פארם מצדה הודיעה על שיתוף פעולה עם מותג תחתוני המחזור "מודי בודי", במסגרתו יימחר דגם חדש של החברה באופן בלעדי בסופר פארם החל מיום האישה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה