כסף וצרכנות
איקאה באזהרה חמורה ללקוחות בישראל: זה המוצר שמסכן אתכם
איקאה קוראת ללקוחות שברשותם מראות LETTAN להחליף את אביזרי הקיבוע לקיר, הצרכנים נדרשים להסירה מהקיר ולהזמין באמצעות אתר החברה אביזרי קיבוע חלופיים ללא עלות עד הבית. לא נדרשת הוכחת קנייה
איקאה העולמית פרסמה הבוקר (חמישי) קריאה דחופה לכל הלקוחות, גם בישראל, שברשותם מראת מסדרת LETTAN להסירה ולהזמין עבורה אביזרי קיבוע חלופיים ללא עלות. הקריאה להחלפת אביזרי הקיבוע מתייחסת למראות שייוצרו עד פברואר 2021 (חותמת תאריך 2105, כאשר 21 מסמן את השנה ו- 5 מסמן את שבוע הייצור).
איקאה מפתחת את מוצריה תחת בדיקות ובקרות קפדניות על מנת לוודא שהמוצרים עומדים בכל החוקים והתקנים החלים בשווקים בהם הם נמכרים. יחד עם זאת, בעקבות מקרים בהם הובא לידיעת החברה כי חלק מאביזרי הקיבוע נשברו, מבקשת איקאה מהלקוחות שרכשו מראה מסדרת LETTAN בתאריכי הייצור הרלוונטיים, להסירה מהקיר ולהזמין באמצעות אתר החברה אביזרי קיבוע חלופיים ללא עלות עד הבית. לא נדרשת הוכחת קנייה.
לקוחות שרכשו את המראה, מתבקשים להיכנס ללינק הבא: https://www.ikea.com/il/he/customer-service/returns-claims/spareparts/ להקליד את כתובת המשלוח לקבלת החלקים או להיכנס לאתר החברה לעמוד “מידע נוסף על מוצרים – החזרת מוצרים", להקליד את מק"ט אביזרי החילוף שמספרו 139298/1 ואת כתובת המשלוח. אביזרי הקיבוע יישלחו ללא עלות לבית הלקוח ולא נדרשת הוכחת קנייה.
עוד ב-
מאיקאה ישראל נמסר: "לפרטים ומידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של איקאה בטלפון: 09-8928888 וכן באתר איקאה בכתובת www.ikea.com/il/he/ או באמצעות אנשי השירות בחנויות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה