כסף וצרכנות

רשות המסים באזהרה למאות ישראלים: חשפו את חשבון בנק שהחבאתם

לאחר שמנכ"ל רשות המסים ערן יעקב מזהיר: "אנחנו יודעים שיש כאלה עם חשבון בנק, אנחנו יודעים שהם לא דיווחו על כך, אנחנו יודעים שיכול מאוד להיות שיש סכום מהותי שם ולכן הדבר הזה יבוא לידי ביטוי. ואני מציע לכולם מעל הבמה הזאת קודם כל לרוץ ולהגיש את הדוחות", 220 מכתבים נשלחו ואותרו חשבונות עם מיליוני שקלים
מערכת ice |  1
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
רק לפני כחודש מנהל רשות המיסים ערן יעקב, הטיל מהלומה בכנס המיסים השנתי של לשכת יועצי המס והתייחס לכך שמתחילת החודש להשלח מכתבים לאנשים שמסתירים חשבונות בנק בחו"ל, נשלחו עד כה בסך הכל 220 מכתבים למחביאי החשבונות שהתגלו כמסתירים מיליוני שקלים.
למעשה, רוב החשבונות הסודיים שנחשפו הוחבאו בארצות הברית ובשווייץ, כאשר סכום היתרה הממוצע המשוער בהם עמד על 5 מיליון שקל, עד כה נשלחו 220 מכתבים, ובהמשך צפויה הרשות לשלוח אזהרות לאנשים נוספים שהחביאו גם כן חשבונות
 .
האיש החזק ברשות המסים השיב: "האמת שיש הרבה מאוד תוצאות. אני צריך להגיד, הרבה מאוד תוצאות. חלק מהתוצאות אתם תראו כבר מחר או מוחרתיים. אנחנו נוציא מאות מכתבים, מאות מכתבים לאנשים שיש להם חשבונות מעבר לים".
עוד הוסיף: "יש כ-88 רשימות שמעבירות לנו נתונים עד ספטמבר בכל שנה, בסדר? לפעמים יש כאלה שמתנדבים לעשות את זה עוד קודם, אז שלא יבנו שזה רק יהיה בספטמבר, זה הרבה פעמים קורה עוד קודם שהמדינות מדווחות קודם. זה יכול להיות גם יותר וגם פחות כי מי שיש לו ריבית של שקל כבר, לא משנה, לא צריך להיות 1.872 מיליארד".
יעקב טען: "זה כאלה שאנחנו יודעים שיש להם חשבון בנק, אנחנו יודעים שהם לא דיווחו על כך, אנחנו יודעים שיכול מאוד להיות שיש סכום מהותי שם ולכן הדבר הזה יבוא לידי ביטוי. ואני מציע לכולם מעל הבמה הזאת קודם כל לרוץ ולהגיש את הדוחות, ולעשות את זה שעה אחת קודם, עדיף תמיד. אז ב-CRS, כמה מכתבים? מאות, מאות זה מעל מאה. מעל 200 . זה יכול להיות גם 250, יכול להיות, זה מאות כבר, נכון? אבל רגע, זה לא נגמר בזה. כל הזמן יהיו טאקטים נוספים ואני אומר מאות, אז כשאני אומר מאות זה מאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כדאי לבדוק מה המשכורת שלו
    הפתרון התורני 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה מרוויח ערן יעקב לחודש? בטח לא משכורת מינימום ובטח לא הוקפאה המשכורת שלו, כמו לנו, כבר 3 שנים! אם המצב היה זהב במדינת ישראל, לא היו צריכים לפתוח חשבון בחו"ל. אז כדאי שמר ערן יעקב יעשה בדק בית. לא סתם אנשים החליטו לפתוח חשבון בנק דווקא בשוויץ או בארה"ב. הפתרון זה לא לאיים על אותם בעלי חשבון. הרי ערן יעקב עובד ברשות המיסים ולכן הוא מקבל משכורת מהמיסים. זהו ניגוד אינטרסים וזה פסול (שוחד). הפתרון הוא לחשוב, להתאמץ ולמצוא דרך שבה מדינת ישראל תהיה מדינה עשירה לאזרחים שלה !!! עד עכשיו המדינה עשירה (קופת המדינה = מיסים) והאזרחים עניים. אז הנה זו האמת. תדאג בחוכמה שלך לגרום לאזרחים להשקיע בכספים כאן בארץ על ידי שתוריד את המיסים. מס הכנסה 10% לכולם, בדיוק כמו שכתוב בתורה: מעשר כספים. המדינה החילונית גוזלת מהציבור כי היא לא הולכת על פי התורה! משיח עכשיו!!
    סגור