כסף וצרכנות

איקאה בדרך לשינוי קיצוני: כך ייראו המשלוחים שלה

איקאה מנסה משלוחי משאיות ללא נהג בטקסס: משאית אוטונומית תעביר מדי יום את מוצרי איקאה מאחד המחסנים שלה לחנות. זו החברה שתייצר לה את הטכנולוגיה המדוברת
מערכת ice | 
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
איקאה התחברה עם Kodiak Robotics, חברה שעובדת על טכנולוגיה לנהיגה עצמית עבור הובלות ארוכות טווח, כדי לבדוק משלוחים ללא נהג מהמחסנים שלה. מאז אוגוסט השנה, משאית קודיאק כבדה אוטונומית מספקת כל יום רהיטים ממרכז הפצה של איקאה ליד יוסטון לחנות קמעונאית ליד דאלאס.
בעוד שלמשאית רגילה יש נהג גיבוי מאחורי ההגה שאחראי על איסוף הקרוואן העמוס ועל הפיקוח על המסירה, המשאית נוסעת באופן אוטונומי על פני קטעים ארוכים של כביש מהיר במהלך נסיעתה של 300 מייל בכיוון אחד.
עם שותפות זו, איקאה מקווה לקבל הבנה טובה יותר כיצד משלוחים אוטונומיים יכולים להפוך נסיעות ארוכות לבטוחות יותר ויכולות להוביל לתנאי עבודה טובים יותר עבור נהגי משאיות. בעוד שהמשאיות של קודיאק אינן חשמליות, ראוי לציין שמחקר קודם של UC San Diego (PDF) המשתמש בכלי רכב של חברה אחרת מראה שמשאיות אוטונומיות יעילות בסביבות 10% יותר ממקבילותיהן המסורתיות.
על פי הפרסום בפורבס, שתי החברות הסכימו לתוכנית פיילוט של שלושה חודשים, אבל אם הכל ילך כשורה, הן יכולות לחתום על הסכם רב-שנתי שייתן מענה למספר חנויות ומחסנים של איקאה.
מותג ריהוט הבית השוודי אימץ גם סוגים אחרים של התקדמות טכנולוגית במהלך החודשים האחרונים. ביוני, היא השיקה אפליקציה חדשה המופעלת על ידי AI שיכולה לסרוק חדרים באמצעות LIDAR כך שתוכל ליצור העתקים תלת מימדיים שתוכלו לעצב עם רהיטי איקאה. זה גם גרם לבעלי EV להרגיש רצוי יותר על ידי חתימה על עסקה להתקנת המטענים המהירים של Electrify America ביותר מ-25 מהחנויות שלה בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה