כסף וצרכנות

רשות המסים חושפת: כך תגלו את זכויותיכם

הרשות משיקה פרויקט חדש ומודיעה על פודקאסט בן עשרה פרקים שיחשוף בפני הציבור את התשובות לכל השאלות סביב חובות וזכויות מיסוי בקטגוריות רווח שונות
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, vecteezy)
רשות המסים משיקה ערוץ תקשורת נוסף עם הציבור- "פודמס", פודקסט בענייני מיסוי בהגשתם והשתתפותם של עובדי ומנהלי רשות המסים. הפודקסט יעביר לציבור הרחב ידע בסוגיות מיסוי הרלוונטיות לכל אזרח, על מנת להגביר את מיצוי הזכויות ולהקל על ההתנהלות מול הרשות.
בשלב ראשון, יעלו במסגרת הפודקסט עשרה פרקים, בהם פרקים העוסקים במיסוי דירות למגורים, רכישות באינטרנט, מטבעות דיגיטליים ומיסוי בינלאומי. לצד הפרקים המספקים ידע שימושי, ישודרו גם פרקים על נושאים המצויים בתחום אחריותה של רשות המסים, ומעוררים עניין ציבורי גדול, כמו המאבק בהון שחור, הקורונה והמאמץ להתאים את מערכת המס לשינויים הטכנולוגיים והכלכליים הגדולים המתרחשים בדורנו.
את הפקת הפודקסט יזם מנהל הרשות ערן יעקב, אשר מתארח בפרק הפתיחה. בפרק זה, מספר ערן יעקב לראם שרמן, יזם היי-טק והמגיש והיוצר של הפודקסט "גיקונומי", על מאמצי הרשות להתאים את עולם המיסוי לשינויים שעוברים על העולם כולו בעקבות מהפכת ההיי טק. הפודקסט כולו הופק על ידי קבוצה של מנהלים צעירים ברשות, אשר יצרו את הפרקים במסגרת פרויקט הגמר שלהם בקורס "אופק" לפיתוח מנהלים של הרשות, ובשיתוף פעולה עם מחלקת הדוברות וההסברה של רשות המסים ולשכת העיתונות הממשלתית.
בנוסף לערן יעקב, מתארחים בפודקסט שורה של מנהלים בכירים ברשות המסים, ביניהם, המשנה למנהל הרשות מירי סביון, סמנכ"ל בכיר מיסוי מקרקעין שי אהרונוביץ, וסמנכ"ל בכיר לעניינים מקצועיים רולנד עם-שלם ובכירים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה