כסף וצרכנות

הכרישים פספסו בענק? וולמארט ואמזון משנות את עולם המשלוחים

מה הקשר בין ענקיות הקמעונאיות וולמארט ואמזון לאדם שהרעיון שלו נדחה בתוכנית "הכרישים"? זה הרעיון שישנה את עולם המשלוחים 
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
ב-2013, ג'יימי סימינוף הגיע לתוכנית הריאליטי האמריקאית "הכרישים" בערוץ ABC והציג בפניהם את הרעיון שלו לפעמון דלת חכם. בתמורה, ביקש השקעה של 700 אלף דולר תמורת 10% מהרווחה, אך הכרישים סרבו והמיליארד מארק קיובן אף הגיב "אני פשוט לא רואה ההתקדמות, ובשל סיבה זו, אני בחוץ". סימינוף היה עקשן ולא החליט לוותר על חלומו וב-2018 החברה נרכשה על ידי אמזון תמורת מיליארד דולר.

בחודשים האחרונים שתי ענקיות הקמעונאיות אמזון ו-וולמארט מציעות שירות משלוחים חדש אשר תופס תאוצה. השירות כולל משלוח עד פנים הבית מבלי הצורך להיות נוכחים בבית או עם אינטראקציה עם השליח. כיצד השירות עובד? השליח נכנס לבית דרך פעמון הדלת החכם כאשר הוא עם מצלמת גוף, בדומה לשוטרים, אשר מתעדת כל רגע ורגע להעלאת הבטחון של הלקוחות. השליח אף יכול לפרוק את המשלוח, מצרכים למשל, ולחסוך אף את פעולת הסידור.
 
מאבקן של וולמארט ואמזון מצביע על כך שאנחנו לקראת מהפכה של ממש בשוק המשלוחים. וולמארט כבר פרסמה את הסיסמה שלה – "שירות משלוחים לא מוגבל מהחנות שלנו מעבר לדלת הבית שלך". עכשיו נשאר רק לחכות ולראות מתי השירות יגיע גם לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה