כסף וצרכנות

מהפכה בתור לקופות? זו חנות האופנה הראשונה ללא קופאיות

שנה אחרי שפתחה את רשת חנויות הנוחות נטולות הקופה בטכנולוגיית IOT, אמזון מכריזה על צעד נוסף בתחום הקמעונאות הפיזית ופותחת חנות בגדים
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
אמזון פותחת חנות פיזית נוספת, הפעם לצרכנים שרוצים לקנות בגדים. ביום רביעי, אמזון פתחה את חנות הבגדים הראשונה שלה בגלנדייל, קליפורניה, המציעה מגוון מותגים פופולריים כולל קלווין קליין, לקוסט וליווי'ס וכן מוצרי אמזון חיוניים.
אמזון פתחה בשנה שעברה חנויות פיזיות לראשונה, בתחום המזון, עם פתיחת רשת חנויות הנוחות Amazon Go, שמטרתן לפשט את הקניות על ידי מתן קופה ללא קופות, המאפשרת ללקוחות לקנות משקאות, מזון ופריטים אחרים מבלי להמתין בתור בקופה.
"אנחנו מביאים לראשונה את הטכנולוגיות המתקדמות של אמזון ופעולות ברמה עולמית לקניות של בגדים בסביבה פיזית, מה שהופך את החוויה למעוררת השראה, נוחה ומותאמת אישית יותר עבור כל לקוח", אמרה סימוינה ואסן, סגנית נשיא אמזון סטייל, במהלך ראיון.
שיטת הרכישה פועלת כך: בחנות יש מגוון בגדים זמינים יחד עם קודי QR. באמצעות אפליקציית הקניות של אמזון, לקוחות סורקים את קוד ה-QR כדי להעלות את הגדלים, הצבעים והדירוגים השונים. הגדלים הזמינים נעים בין קטן במיוחד ל-XL כפול.
לאחר מכן, הלקוחות יכולים לבחור לשלוח פריטים לדלפק איסוף לקחת הביתה או לחדר התאמת כדי לנסות. "חלפו הימים של נשיאת כל הפריטים האלה איתך בזמן שאתה קונה", אמר ואסן.
כאשר לקוחות שולחים פריטים לחדר המדידה הם ממוקמים בתור וירטואלי בזמן שעובדי החנות אוספים פריטי לבוש נבחרים. לאחר מכן, הלקוחות מקבלים הודעה ברגע שהחדר שלהם מוכן ומשתמשים בטלפון שלהם כדי לפתוח אותו.
חדרי המדידה כוללים מסכי מגע שבהם הקונים יכולים לבדוק המלצות אישיות וכן לבחור גדלים או צבעים שונים עבור הפריטים שהם בחרו אם הם לא מתאימים. כדי לבצע צ'ק-אאוט, לקוחות יכולים לסרוק קוד QR כדי לחייב ישירות את חשבונם, להשתמש בסורק אמזון ביד אחת, או בשיטות מסורתיות כמו מזומן או כרטיס אשראי.
אבל מה אם לא תקנה משהו ואז תשנה את דעתך מאוחר יותר? כל סריקה מהחנות נשמרת באפליקציית הקניות, ולקוחות יכולים לבחור לרכוש פריטים במועד מאוחר יותר באינטרנט. "רק רצינו לעשות את זה קל ונוח יותר ופשוט יותר", אמר ואסן על החוויה בחנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה