כסף וצרכנות

פיתוח ראשוני בעולם: המצאה ישראלית לשמירה על ריחוק חברתי בתקופת משבר הקורונה

?קבוצת יזמים שביניהם בוגרי סיירת מטכ"ל ומומחים מבית החולים איכילוב, פיתחו מכשיר חדשני וייחודי המסמן באמצעות קרן לייזר את המרחב האישי של כל אדם המחזיק במכשיר ה- Myzone נוסה לראשונה בעצרת לציון 25 לרצח רבין

יהודה לוינגר |  1
גיא דקל (צילום יחצ)
"המובילאיי של הריחוק החברתי" - כך מכנים את מכשיר Myzone, המצאה ישראלית שנרשמה כפטנט עולמי המאפשרת מעקב אישי לשמירת ריחוק חברתי של 2 מטר בין אדם לאדם.
ההמצאה הישראלית הגיעה לאחר תשעה חודשים של פיתוח קדחני, שהביאה לבסוך למכשיר חדשני וייחודי המסמן באמצעות קרן לייזר את המרחב האישי של כל אדם הלובש אותו. צוות הפיתוח יצר מכשיר יעיל, נוח לשימוש ומתאים לכל אדם בכל גיל.
איך זה עובד? קרן הלייזר מסמנת קשת על הקרקע ומזכירה לסובבים לשמור על מרחק לפי ההנחיות. כאשר ילבשו את מכשיר ה-Myzone הוא ישמש תזכורת חיה לחשיבות של השמירה על ריחוק חברתי. מכשיר Myzone יימכר באמזון במחיר 29.9 דולר .
לראשונה נוסה מכשיר ה- Myzone בעצרת בכיכר רבין לציון 25 לרצח רבין כדי לאפשר למארגני העצרת שמירה על המרחב האישי של כל  אדם המשתתף בעצרת.
גיא דקל ממפתחי מכשיר ה- Myzone מציין כי "המטרה הינה ליצור סטנדרט אותו ניתן ליישם בכל מפגש חברתי רב משתתפים – מרכזי קניות, בתי הספר, הופעות מוזיקה, הפגנות וירידים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהים
    יצחק 11/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואן רעיון מצוין
    סגור