כסף וצרכנות
למען העסקים הקטנים והבינוניים: המהלך המשמעותי של קבוצת זאפ
חטיבה חדשה הוקמה בקבוצת זאפ. על המהלך הכריז רמי חזן מנכ"ל הקבוצה. "לעזור להם להצמיח את העסק שלהם" הוא אומר

שינוי ארגוני משמעותי בקבוצת זאפ, על כך הודיע מנכ"ל קבוצת זאפ רמי חזן שחשף את השדרוג לטובת העסקים הקטנים והבינוניים, ועל הקמת חטיבת הלקוחות החדשה של הקבוצה. החטיבה החדשה תרכז ותטפל בהעצמת העסקים הקטנים והבינוניים בישראל, בפעילותם בתחום ה-Ecommerce ובשיווק הדיגיטלי שלהם.
בראש חטיבת הלקוחות תעמוד סמנכ״לית הקבוצה אושרת כהן, אשר הגיעה לזאפ לפני כשנה ושימשה עד עתה כסמנכ"לית השיווק של הקבוצה.
עם המינוי, אמר רמי חזן: ״האסטרטגיה והמיקוד שלנו פשוטים ומשמעותיים מאוד – להעצים ולחזק את ה- Ecommerce ואת השיווק הדיגיטלי לעסקים, כדי לעזור להם להצמיח את העסק שלהם".
אושרת כהן אמרה בהקשר זה: ״אנו מחויבים לספק פתרונות המותאמים ללקוח העסקי, כולל כלים חדשניים והכוונה אסטרטגית איכותית. זאת על מנת לעזור לעסק הקטן והבינוני להצליח ולצמוח בעידן הדיגיטלי, למען הלקוחות. אנחנו מבינים היטב את האתגרים הייחודיים של עסקים קטנים ובינוניים, ואנחנו כאן כדי להיות השותף האסטרטגי שלהם ולעזור להם לנווט ולפשט את המורכבות של השיווק הדיגיטלי, לטובת השגת צמיחה״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחשרון 02/2025/26הגב לתגובה זו0 0כל כמה חודשים הוא מעיף סמנכל ומשנה שם לחטיבה לחברה הכושלת הזוסגור