כסף וצרכנות
פורים בפתח: זו ההפתעה שמחלבת יטבתה הכינה במהדורה מוגבלת
חג פורים הוא החג אהוב על החברות במשק, וכל אחת מנסה לכבוש את לבבות הצרכנים. מחלבת יטבתה החליטה לחבר בין החג לשוקו האהוב, וזה מה שעשתה

בעוד חודש יחול פורים וההכנות לקראת החג בחברות השונות, בשיאן. לרגל החג מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס מחזירה את בקבוקי השוקו המחופשים.
הבקבוקים מגיעים בשלושה עיצובים צבעוניים וייחודיים, ומיועדים לשדרג את משלוחי המנות בחג עם מגע חגיגי ונוסטלגי. העיצובים הססגוניים של בקבוקי השוקו מציעים פתרון יצירתי ואיכותי למשלוחי מנות, ומוסיפים להם מראה מרענן ושמח שמתאים לאווירת החג.
.jpg)
הבקבוקים מתאימים במיוחד למי שמחפש להפתיע ולרגש, עם מוצר מוכר ואהוב שמעניק חוויית חג מיוחדת.
חג הפורים, שמזוהה עם משלוחי מנות בין חברים ומשפחות, הוא הזדמנות לשדרג את המנהג עם מגע ייחודי. לפי נתונים, כ-58% מבתי האב בישראל שולחים לפחות משלוח מנות אחד, ובחברה הדתית-חרדית המספרים אף גבוהים יותר.
כזכור, מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס השיקה בנובמבר האחרון מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם בזוקה, המחברת בין שני מותגי העל ומעניקה חוויית טעם מיוחדת ונוסטלגית.
עוד ב-
הרעיון נוצר תחת השילוב של מחלבת יטבתה, המוכרת לנו בשקיות הבוקר יחד עם הלחמנייה, ארוחת בוקר נוסטלגית וטעימה יחד עם טעם הבזוקה שזהו מותג אייקוני ותיק המעלה זיכרונות וניחוחות ילדות, המייצרים חיבור בין מסורת לחדשנות מוצרית וחוויה חדשה ומעניינת לצרכנים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה