כסף וצרכנות
יו"ר בנק ONE ZERO מבטיח: "הלקוח לא צריך לחכות בתור"
אוניברסיטת רייכמן אירחה את בכירי ענף הפיננסים בישראל בכנס הפינטק השנתי בסימן חדשנות ו-AI בעולם הבנקאות והאשראי, שוקי אורן יו"ר הבנק הדיגיטלי הבטיח: "כל שירות פיננסי צריך להיות נגיש, מהיר, ונח. זה מה שעושים הבנקים הדיגיטליים – הם לא מספקים רק פתרונות פיננסיים, הם מספקים חוויית שירות"

למעלה מ-300 אורחים ומוזמנים הגיעו לכנס הפינטק השנתי של אוניברסיטת רייכמן בזו השנה השמינית. את הכנס אירחו בית ספר אריסון למנהל עסקים, התוכנית בחשבונאות, אגודת הסטודנטים ומועדון הפינטק באוניברסיטה. הכנס כלל מגוון הרצאות, ופאנל בנושאי חדשנות ו-AI בעולם הבנקאות והאשראי.
בין אורחי הכנס: היו גם רו"ח שלומי שוב, ראש התכנית לחשבונאות וסגן דיקן בית ספר אריסון למנהל עסקים, אוניברסיטת רייכמן, ניראון חשאי, דיקן בית ספר אריסון למנהל עסקים, אוניברסיטת רייכמן, דייב לובצקי מנכ"ל IBI בית השקעות.
כמו כן היו גם אלדד תמיר, מייסד FINQ , שוקי אורן, יו"ר הבנק הדיגיטלי ONE-ZERO, ד"ר גל אביב, מנכ"ל ובעלים בלנדר, דורון ספיר, יו"ר פעיל מיכמן מימון, סער זכריש, מנכ"ל bizi פיננסים, הדר סיטרמן – נוריס, שותפה, מובילת פעילות ההשקעות בפינטק TEAM8 ובכירים נוספים באקדמיה ובמגזר העסקי.

קרדיט צילום: רפי דלויה
שוקי אורן, יו"ר בנק ONE ZERO, אמר בכנס כי: "הדיגיטליות לא רק משנה את המודל העסקי, היא גם משנה את כל מערכת היחסים שלנו עם הלקוחות. היום הלקוח לא צריך לחכות בתור, הוא לא צריך להמתין לפקיד בנק שיתן לו פתרונות. כל שירות פיננסי צריך להיות נגיש, מהיר, ונח. זה מה שעושים הבנקים הדיגיטליים – הם לא מספקים רק פתרונות פיננסיים, הם מספקים חוויית שירות".
עוד ב-
עוד הסביר: "העידן שבו אנחנו חיים מציב אתגר משמעותי למוסדות הפיננסיים המסורתיים. אנחנו חיים במציאות שבה הלקוח מצפה לשירות שמותאם אישית כמעט כל הזמן. כלומר, גם אם מדובר בשירותים בסיסיים כמו העברות כספים או פתיחת חשבון, מדובר במשהו הרבה יותר מותאם ומקוון מאי פעם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.העיקר דמי חבר שמשלמים סוואן זירו כל חודש אבל אין דמי ניעמית רומם 02/2025/03הגב לתגובה זו0 0פשוט שערורירהסגור
-
1.נכון לא צריך לחכות ,לקוח של הבנק 02/2025/02הגב לתגובה זו1 0הם פשוט מתעלמים ממךסגור