כסף וצרכנות
סמנ"כלית rebar: "בימים הראשונים של המלחמה הייתה תקופה מאתגרת"
בריאיון עם אירית גילן, סמנכ"לית השיווק של רשת rebar, דיברנו על האתגרים שהיו במהלך המלחמה, הצמיחה בשוק המשקאות הבריאותיים, ההתמודדות עם יוקר המחיה ועוד
רשת rebar, הוקמה לפני 18 שנה, היא כיום אחת הרשתות המובילות בתחום הוולנס והבריאות בישראל, כשהיא מציעה לצרכנים שילוב של טעמים איכותיים ובריאותיים. בשיחה עם אירית גילן, סמנכ"לית השיווק של הרשת, התמקמנו בנוגע לאתגרים, הצמיחה בשוק המשקאות הבריאותיים, ההתמודדות עם המלחמה ויוקר המחיה, ולמה לקוחות שבים מדי יום לחוויית rebar.
איך המלחמה השפיעה עליכם?
"ההשפעה של המלחמה הייתה משתנה לאורך הזמן, כמובן. בהתחלה, היו תנודות משמעותיות בשוק עם תחושת אי-ודאות בשל המצב הביטחוני. אבל מהר מאוד הצלחנו להתאושש ולתפקד. המוצרים שלנו הם יומיומיים, בריאים ומרימים, ולכן לא רק שהמשכנו להציע את המוצרים שלנו, אלא גם הרחבנו את מעגלי התמיכה שלנו. פעלנו עם פוד-טראק מול חיילים, בתי חולים וערים שנפגעו. לאורך כל התקופה היינו קשובים לצרכים של הקהל והמשכנו להנגיש להם את החוויה הrebarרית."
"ההשפעה של המלחמה הייתה משתנה לאורך הזמן, כמובן. בהתחלה, היו תנודות משמעותיות בשוק עם תחושת אי-ודאות בשל המצב הביטחוני. אבל מהר מאוד הצלחנו להתאושש ולתפקד. המוצרים שלנו הם יומיומיים, בריאים ומרימים, ולכן לא רק שהמשכנו להציע את המוצרים שלנו, אלא גם הרחבנו את מעגלי התמיכה שלנו. פעלנו עם פוד-טראק מול חיילים, בתי חולים וערים שנפגעו. לאורך כל התקופה היינו קשובים לצרכים של הקהל והמשכנו להנגיש להם את החוויה הrebarרית."
ומה מבחינת חומרי גלם?
"הייתה לנו השפעה מצומצמת, כמובן, כמו לכל עסק שנשען על חומרי גלם טריים. התפוחים הם מרכיב מרכזי אצלנו, ואנחנו סוחטים אותם ישירות בסניפים. בימים הראשונים של המלחמה הייתה תקופה מאתגרת, אך אנחנו רשת שהוקמה ומנוהלת בצורה מוקפדת, ולכן הצלחנו להתגבר על האתגרים ו להמשיך עם החקלאים המקומיים, שהיו שותפים חשובים עבורנו."
"הייתה לנו השפעה מצומצמת, כמובן, כמו לכל עסק שנשען על חומרי גלם טריים. התפוחים הם מרכיב מרכזי אצלנו, ואנחנו סוחטים אותם ישירות בסניפים. בימים הראשונים של המלחמה הייתה תקופה מאתגרת, אך אנחנו רשת שהוקמה ומנוהלת בצורה מוקפדת, ולכן הצלחנו להתגבר על האתגרים ו להמשיך עם החקלאים המקומיים, שהיו שותפים חשובים עבורנו."
איך השפיע יוקר המחיה עליכם?
"בהתחלה, אנחנו ספגנו את עלויות עליית המחירים, משום שחשוב לנו להנגיש את החוויה שלנו ללקוחות במחירים שמאפשרים להם להמשיך להנות מהמוצרים שלנו. אנחנו עוקבים אחרי המצב בשוק, אך בשלב זה אנחנו מחפשים דרכים להתייעלות בלי לפגוע באיכות חומרי הגלם."
"בהתחלה, אנחנו ספגנו את עלויות עליית המחירים, משום שחשוב לנו להנגיש את החוויה שלנו ללקוחות במחירים שמאפשרים להם להמשיך להנות מהמוצרים שלנו. אנחנו עוקבים אחרי המצב בשוק, אך בשלב זה אנחנו מחפשים דרכים להתייעלות בלי לפגוע באיכות חומרי הגלם."
איך אתם מתמודדים עם עליות במחירים של חומרי הגלם המקומיים?
"אנחנו שומרים על מערכת יחסים ארוכת שנים עם חקלאים וחקלאות מקומית. התמודדות עם עלויות גבוהות נעשית בתיאום עם הספקים, תוך שמירה על תמיכה בחקלאות המקומית. למשל, השנה השקנו סדרת משקאות מבוססי אבוקדו, כחלק מהתמיכה בחקלאות המקומית. אנחנו כל הזמן עובדים בשיתוף פעולה עם החקלאים כדי להבטיח אספקה רציפה."
"אנחנו שומרים על מערכת יחסים ארוכת שנים עם חקלאים וחקלאות מקומית. התמודדות עם עלויות גבוהות נעשית בתיאום עם הספקים, תוך שמירה על תמיכה בחקלאות המקומית. למשל, השנה השקנו סדרת משקאות מבוססי אבוקדו, כחלק מהתמיכה בחקלאות המקומית. אנחנו כל הזמן עובדים בשיתוף פעולה עם החקלאים כדי להבטיח אספקה רציפה."
מה מייחד אתכם בשוק?
"ריבר תמיד הייתה פורצת דרך, ונמשיך להיות כאלה. יש לנו די.אן.איי ברור – אנחנו מחויבים לשלב בין בריאות לבין חוויית טעמים מענגת. לא התפתינו לטרנדים חולפים אלא מקפידים על איכות גבוהה של חומרי הגלם שלנו. אנחנו לא נכנעים לפשרות על הטעמים והמזון הבריא, ולקוחות יודעים שכאשר הם בוחרים בריבר, הם מקבלים מוצר איכותי וטעים. אנחנו שומרים על איזון מושלם בין שוקולדים, פירות וירקות טריים, עם מקפידים על כל פרט."
"ריבר תמיד הייתה פורצת דרך, ונמשיך להיות כאלה. יש לנו די.אן.איי ברור – אנחנו מחויבים לשלב בין בריאות לבין חוויית טעמים מענגת. לא התפתינו לטרנדים חולפים אלא מקפידים על איכות גבוהה של חומרי הגלם שלנו. אנחנו לא נכנעים לפשרות על הטעמים והמזון הבריא, ולקוחות יודעים שכאשר הם בוחרים בריבר, הם מקבלים מוצר איכותי וטעים. אנחנו שומרים על איזון מושלם בין שוקולדים, פירות וירקות טריים, עם מקפידים על כל פרט."
איך התפתח השוק בשנים האחרונות?
"הוולנס הפך למגמה עולמית, וזה דבר נהדר. אנשים מבינים את החשיבות של לאכול פחות מעובד ולשלב יותר פירות וירקות בתזונה. אנחנו בריבר מביאים את התמהיל של כיף ובריאות. הלקוחות שלנו יודעים שהם יכולים לפנק את עצמם ולהרגיש טוב בו זמנית."
"הוולנס הפך למגמה עולמית, וזה דבר נהדר. אנשים מבינים את החשיבות של לאכול פחות מעובד ולשלב יותר פירות וירקות בתזונה. אנחנו בריבר מביאים את התמהיל של כיף ובריאות. הלקוחות שלנו יודעים שהם יכולים לפנק את עצמם ולהרגיש טוב בו זמנית."
איך התפתחה החברה בעקבות הביקוש?
"שוק המשקאות הבריאותיים התפתח מאוד בשנים האחרונות. כל שנה אנחנו משיקים מוצרים חדשים ומגוונים, ומציעים לקהל הרבה יותר אפשרויות. השנה, לדוגמה, השקנו שבע קטגוריות חדשות. אנחנו שומרים על רוח דינמית ומחויבים לחדשנות כל הזמן, גם אם נתח השוק שלנו הלך ותפח. מה שחשוב לנו זה להמשיך לספק את האיכות המקסימלית."
"שוק המשקאות הבריאותיים התפתח מאוד בשנים האחרונות. כל שנה אנחנו משיקים מוצרים חדשים ומגוונים, ומציעים לקהל הרבה יותר אפשרויות. השנה, לדוגמה, השקנו שבע קטגוריות חדשות. אנחנו שומרים על רוח דינמית ומחויבים לחדשנות כל הזמן, גם אם נתח השוק שלנו הלך ותפח. מה שחשוב לנו זה להמשיך לספק את האיכות המקסימלית."
איזה טעמים חדשים צפויים לצאת בקרוב?
"בקרוב נשיק עוד טעמים בתוך משפחת האבוקדו, בעקבות ההצלחה הגדולה של המוצרים הקודמים. יש לנו חומרי גלם חדשים ומסקרנים שהולכים להצטרף למוצרים שלנו, ואני לא יכולה לחשוף את כל הפרטים עדיין."
"בקרוב נשיק עוד טעמים בתוך משפחת האבוקדו, בעקבות ההצלחה הגדולה של המוצרים הקודמים. יש לנו חומרי גלם חדשים ומסקרנים שהולכים להצטרף למוצרים שלנו, ואני לא יכולה לחשוף את כל הפרטים עדיין."
מה הטרנדים הגדולים שאתם עוקבים אחריהם ל-2025?
"המיקוד יהיה על הצמיחה וההתרחבות. אנחנו מתמקדים בקשר עם הלקוחות, והשקנו מועדון לקוחות חדש שמאפשר לנו לבצע דיאלוג הרבה יותר אישי. בנוסף, אפליקציית המשלוחים שלנו, שהושקה באפריל 2024, תמשיך להתרחב, וניתן יהיה לקבל את חוויית ריבר בבית, במשרד או בכל מקום אחר."
"המיקוד יהיה על הצמיחה וההתרחבות. אנחנו מתמקדים בקשר עם הלקוחות, והשקנו מועדון לקוחות חדש שמאפשר לנו לבצע דיאלוג הרבה יותר אישי. בנוסף, אפליקציית המשלוחים שלנו, שהושקה באפריל 2024, תמשיך להתרחב, וניתן יהיה לקבל את חוויית ריבר בבית, במשרד או בכל מקום אחר."
מה המשקה הכי פופולרי שאתם מוכרים?
"המשקה הפופולרי ביותר הוא 'רילקס', שמבוסס על שילוב של אננס, מנגו, תפוח עץ ויוגורט מיוחד שלנו. יש גם קטגוריית חלבון שמתפשטת מאוד עם משקאות חלבון צומחים אצלנו. יש לנו מעל 50 סוגי משקאות, כך שכל אחד מוצא את הטעם המתאים לו."
"המשקה הפופולרי ביותר הוא 'רילקס', שמבוסס על שילוב של אננס, מנגו, תפוח עץ ויוגורט מיוחד שלנו. יש גם קטגוריית חלבון שמתפשטת מאוד עם משקאות חלבון צומחים אצלנו. יש לנו מעל 50 סוגי משקאות, כך שכל אחד מוצא את הטעם המתאים לו."
מה מניע את הצרכן לחזור אליכם?
"ריבר לא רק שוקלת טעמים – אנחנו מחויבים לחוויה רגשית. כשאנשים לוקחים את השלוק הראשון, הם מרגישים איך החוויה שלנו מרימה אותם. ריבר זה הרבה יותר משייק, זה באמת חוויה שמלווה את הלקוח לאורך כל היום."
"ריבר לא רק שוקלת טעמים – אנחנו מחויבים לחוויה רגשית. כשאנשים לוקחים את השלוק הראשון, הם מרגישים איך החוויה שלנו מרימה אותם. ריבר זה הרבה יותר משייק, זה באמת חוויה שמלווה את הלקוח לאורך כל היום."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.רשת המזון שעובדת הכי חכם בארץ (ל"ת)דניאל 01/2025/26הגב לתגובה זו0 0סגור