כסף וצרכנות

רמי לוי בבשורה ללקוחות: זה המוצר החדש שמגיע לסניפים

חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות וחתמה הסכם לכניסה לרשת רמי לוי שמונה 56 סניפים, כיום משווקים מוצרי "מילוטל" בלמעלה מ-800 נקודות מכירה ברשתות כגון: יוחננוף, קינג סטור וחנויות מזון נוספות. מטרת החברה להרחיב את הפעילות בשוק הקמעונאי ולהיות שחקן מוביל ותחרותי בתחום
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני)
חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות וחתמה הסכם לכניסה לרשת רמי לוי, ברשת רמי לוי 56 סניפים בכל רחבי הארץ והיא תשווק בשלב זה כ-2 מוצרי צ'יפס: צ'יפס קלאסי, צ'יפס אמריקאי .
כיום משווקים מוצרי "מילוטל" בלמעלה מ-800 נקודות מכירה ברשתות כגון: יוחננוף, קינג סטור, סופר ברקת, קשת טעמים  , Merkaza ,מחסני מזון חינם פלוס, פרשמרקט, רשתות אונליין מובילות: וולט ויאנגו דלי וחנויות מזון נוספות. מטרת החברה להרחיב את הפעילות בשוק הקמעונאי ולהיות שחקן מוביל ותחרותי בתחום.

מפעל "מילוטל" ממוקם באזור התעשיה מילואות צפון סמוך לגבול לבנון ובימים אלו חזר המפעל לעבוד בשגרה מלאה. ההפצה מתבצעת באמצעות חברת דיפלומט. לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה "מילוטל" מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. "מילוטל" בוחרת את  זני תפו"א המתאימים ביותר, בעונה הנתונה על מנת שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים ואיכותי לאורך כל עונות השנה.
אגב, מבדיקה שנערכה ע"י חברת מילוטל עולה שהישראלי צורך בממוצע כ-35 ק"ג תפוחי אדמה בשנה מתוכם כ-15 ק"ג צ'יפס. כעת לוי מנסה להביא ללקוחות שלו מותג שעוד לא היה במקררים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רמי לעוי
    אשמדאי החבלן 01/2025/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סניף אצלנו בשכונה של רמי לעוי בת'א המחירים מטפסים כמו הבורסה ממש לא זול כנראה לעוי רמי קיבל תאבון חזירי..
    סגור
  • 2.
    רמי לוי.
    רות יהל 01/2025/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירים ברשת רמי לוי זולים, והמוצרים מעולים. בהצלחה לרמי בעזרת השם.
    סגור
  • 1.
    חייבים לעודד תוצרת חקלאית ישראלית למען בטחון תזונתי
    אבנר 01/2025/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראינו בשנה האחרונה את התוצאות להתבססות על יבוא זול משכנותיינו (תורכיה כמשל). שופרסל פנתה לתוצרת מצרית זולה במקום לעוד מקור ישראלי. חבל שלא כולם למדו את הלקח...
    סגור