שיווק ופרסום
הצ'יפס החדש מגיע למדפים: "50% פחות שומן, תהליך התפחה ייחודי"
חברת הרבלייף משיקה חטיף תפוחי אדמה בטעם ברביקיו, נטול גלוטן ומתאים לטבעונים. לדברי החברה, החטיף עשיר בחלבון אפונה המספק חומצות אמינו חיוניות, ובכל שקית יש רק כ-134 קלוריות: "החטיף נותן מענה בריא ומזין לתחושת הרעב בין הארוחות"
חברת הרבלייף, העוסקת בתחום התזונה ואורח החיים הבריא, משיקה חטיף חלבון אפוי חדש: צ'יפס בטעם ברביקיו, נטול גלוטן ומתאים לטבעונים. חטיף החלבון האפוי החדש הוא חטיף מלוח, מזין ופריך בטעם ברביקיו. לדברי החברה, החטיף עשיר בחלבון אפונה המספק שמונה מתוך תשע חומצות האמינו החיוניות.
לדברי החברה, "החטיף מכיל 50% פחות שומן בהשוואה לחטיפי תפוחי אדמה מטוגנים". זאת, הודות לתהליך התפחה ייחודי בו מקפיצים את החטיפים בחום. לפי החברה, תהליך ההתפחה מתרחש כאשר החלבון נחשף ללחץ גבוה ולטמפרטורות גבוהות, שגורמים למוצר להתרחב ולתפוח בדומה לפופקורן או פריכיות אורז.
החטיף כשר, ומכיל 11 גרם חלבון לשקית. "חטיף החלבון האפוי מושלם לאירוח ולנסיעות, אפשר ליהנות ממנו בכל מקום ובכל עת. מסייע בשמירה על רמות האנרגיה ונותן מענה בריא ומזין לתחושת הרעב בין הארוחות", מציינים בחברה. מארז כולל 10 שקיות (30 גרם כל אחת) בכל שקית: 11 גרם חלבון ורק 134 קלוריות. מחיר מארז הכולל 10 שקיות עומד על 117 שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה