כסף וצרכנות
מנכ"לית שואורום בייקהאוס: "כ-70% מההזמנות שלנו מתבצעות אונליין"
חנוכה בפתח, ואיתו גם עונת הסופגניות המרגשת. השנה, לצד המסורת הוותיקה של ריבה וסוכר, מתווספים טרנדים חדשים, טעמים ייחודיים ושיתופי פעולה מפתיעים. אור מזרחי, שף קונדיטורית ראשית ומנכ"לית הרשת שואורום בייקהאוס, משתפת אותנו בראיון מיוחד על האתגרים שהיו השנה, השפעת המלחמה על העסק, תוכניות עתידיות ועוד
בייקהאוס, היא אחת הרשתות המובילות בתחום האפייה, מתמודדת עם אתגרים כלכליים ורגולטוריים לצד השפעת המלחמה, שהשפיעה על התנהגות הצרכנים והביאה לעלייה בהזמנות אונליין. אור מזרחי, , שף קונדיטורית ראשית ומנכ"לית הרשת בייקהאוס ,מציינת את החשיבות של חוויית הסניפים, ומסבירה על הצמיחה המתמדת של הרשת, עליית מחירים בתחום האפייה, וההיערכות המוקדמת לחג החנוכה. היא גם מדברת על ההתפתחות העסקית, הכיוונים החדשים שהרשת שוקלת, והשיתופי פעולה המפתיעים שמוסיפים טעמים חדשים לסופגניות.
שואו רום בייקהאוס הינו קונדיטוריה עם מספר סניפים ברחבי הארץ אשר נפגעה בעקבות המלחמה. טרום המלחמה הלקוחות היו נהנים להגיע לשתות קפה ולהנות מהקונדיטוריה, כיום מספרת מזרחי, כי המלחמה טרפה את כל הקלפים והם חווים ירידה בקניות הפיזיות ובמקביל עלייה ברכישות האון ליין.
"המלחמה בהחלט השפיעה עלינו. בתקופה הזו אנשים פחות יצאו מהבתים, והעדיפו להזמין משלוחים. אפשר להבין את זה, אבל זה כמובן השפיע על התנועה בסניפים. מאז נראה שאנשים התרגלו להזמין אונליין, וזה שינוי שאנחנו עדיין מרגישים. חבל, כי יש ערך מיוחד לביקור בסניף, לשתות קפה, לראות את המבחר וליהנות מהחוויה. כרגע, כ-70% מההזמנות שלנו מתבצעות אונליין, ורק 30% מהלקוחות מגיעים פיזית לחנויות."
אור מקווה שאחרי החטופים יחזרו והמלחמה תסתיים בצורה רשמית, המצב יוכל לחזור לעצמו "אני מקווה שהמצב יתאזן, ושנוכל לחזור לשגרה מלאה. אני מאמינה שאם המדינה תתייצב, גם הקהל יחזור לסניפים, והדינמיקה תשתנה. בינתיים, אנחנו ממשיכים להציע חוויות ייחודיות גם באונליין וגם בסניפים עצמם."
הרשת שלכם מתמחה באפייה, האם יש כיוונים חדשים שאתם שוקלים להתפתח אליהם?
"בהחלט. אנחנו מאוד רוצים להתרחב ולפתוח סניפים נוספים בערים נוספות. בנוסף, אנחנו מחפשים זכיינים כדי להנגיש את המוצרים שלנו לכמה שיותר אנשים. המטרה היא להמשיך לחדש ולרגש את הלקוחות שלנו עם טעמים וחוויות חדשות."
"בהחלט. אנחנו מאוד רוצים להתרחב ולפתוח סניפים נוספים בערים נוספות. בנוסף, אנחנו מחפשים זכיינים כדי להנגיש את המוצרים שלנו לכמה שיותר אנשים. המטרה היא להמשיך לחדש ולרגש את הלקוחות שלנו עם טעמים וחוויות חדשות."
מה דעתך על עליית מחירי הסופגניות השנה?
"מחירי חומרי הגלם עלו מאוד בשנים האחרונות, וזה משפיע גם על מחירי הסופגניות. אנחנו לא מתפשרים על איכות חומרי הגלם, ולכן המחירים מעט גבוהים יותר. עם זאת, אנחנו מתעקשים לספק ללקוחות שלנו את התמורה הטובה ביותר עבור כספם, ומשתמשים במוצרים איכותיים כמו נוטלה מקורית וריבות ברמה גבוהה."
"מחירי חומרי הגלם עלו מאוד בשנים האחרונות, וזה משפיע גם על מחירי הסופגניות. אנחנו לא מתפשרים על איכות חומרי הגלם, ולכן המחירים מעט גבוהים יותר. עם זאת, אנחנו מתעקשים לספק ללקוחות שלנו את התמורה הטובה ביותר עבור כספם, ומשתמשים במוצרים איכותיים כמו נוטלה מקורית וריבות ברמה גבוהה."
השנה, הרשת משיקה קולקציה של סופגניות עם טעמים חדשים עם סופגניות גדולות, מושחתות ומלאות בכל טוב. כל סופגנייה היא חגיגה אמריקאית בפני עצמה, עם שמות וטעמים שלוקחים אתכם למס הקולקציה כוללת 7 טעמים ועיצובים ובמסגרתה שיתופי פעולה רשמיים ובלעדיים עם מותג השוקולד האהוב "נוטלה" בישראל ועם מותג הקפה הבינלאומי טסטר צ'ויס.
מזרחי עמלה על פיתוח סופגניות טעימות ורכות שאינן כבדות וספוגות בשמן כמו שאנו מכירים בדרך כלל. אלו סופגניות שאפשר לאכול מהן אחת אחרי השנייה מבלי להרגיש נקיפות מצפון.
מזרחי עמלה על פיתוח סופגניות טעימות ורכות שאינן כבדות וספוגות בשמן כמו שאנו מכירים בדרך כלל. אלו סופגניות שאפשר לאכול מהן אחת אחרי השנייה מבלי להרגיש נקיפות מצפון.
מה מייחד את הסופגניות שלכם לעומת המתחרים?
"יש לנו כמה מאפיינים ייחודיים. הבצק שלנו פותח כך שהוא לא סופח כמות גדולה של שמן, ולכן הסופגניות קלילות יותר. בנוסף, הריבה שלנו מכילה 40% פרי, וזה הבדל משמעותי לעומת ריבות אחרות בשוק. אנחנו גם משלבים טעמים וטרנדים חדשים, כמו שיתוף הפעולה שלנו עם נוטלה, שמביא חוויה אחרת לגמרי."
"יש לנו כמה מאפיינים ייחודיים. הבצק שלנו פותח כך שהוא לא סופח כמות גדולה של שמן, ולכן הסופגניות קלילות יותר. בנוסף, הריבה שלנו מכילה 40% פרי, וזה הבדל משמעותי לעומת ריבות אחרות בשוק. אנחנו גם משלבים טעמים וטרנדים חדשים, כמו שיתוף הפעולה שלנו עם נוטלה, שמביא חוויה אחרת לגמרי."
כיצד אתם מתמודדים עם עליות המחירים בשוק?
"יש מקרים שבהם החלטנו לוותר על מוצרים מסוימים שהפכו יקרים מדי, כמו שימוש מסיבי בקקאו. במקום זאת, אנחנו מתמקדים בחומרי גלם אחרים שמאפשרים לנו לשמור על איכות גבוהה במחיר נגיש יותר. עם זאת, יש מוצרים שאנחנו לא מתפשרים עליהם, כמו העוגיות המפורסמות שלנו."
העסקים נערכים לקראת חגים ומועדים חשובים חודשים מראש ואפילו גם שנים כך אומרת מזרחי "ההיערכות לחנוכה מתחילה שנה ואפילו שנתיים מראש. מיד כשאנחנו מסיימים את חנוכה הנוכחי, אנחנו מתחילים לחשוב על רעיונות לשנה הבאה. זה כולל פיתוח מוצרים, שיתופי פעולה והכנת הסניפים. חנוכה הוא החג שלנו, ואנחנו מתייחסים אליו ברצינות רבה."
מהן התוכניות שלכם לשנת 2025?
"אנחנו מתכננים לפתוח סניפים חדשים ולהשיק מוצרים חדשים שיתאימו לטרנדים עולמיים. כמובן, המטרה העיקרית שלנו היא להמשיך לייצר מוצרים טעימים ואיכותיים, ולהפתיע את הלקוחות שלנו בכל פעם מחדש."
"אנחנו מתכננים לפתוח סניפים חדשים ולהשיק מוצרים חדשים שיתאימו לטרנדים עולמיים. כמובן, המטרה העיקרית שלנו היא להמשיך לייצר מוצרים טעימים ואיכותיים, ולהפתיע את הלקוחות שלנו בכל פעם מחדש."
עוד ב-
אור מזרחי מובילה את בייקהאוס בתקופה מאתגרת, תוך שמירה על איכות המוצרים וחדשנות מתמדת. עם תשוקה לאפייה ולפיתוח טעמים חדשים, היא מבטיחה כי הרשת תמשיך להפתיע ולרגש את לקוחותיה גם בשנים הבאות. בשנה הקרובה, בייקהאוס מתכננת להרחיב את סניפיה ולפתח מוצרים חדשים שיתאימו לטרנדים עולמיים, תוך שמירה על ערכי האיכות והחדשנות שהפכו אותה לשם דבר בתחום האפייה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה