כסף וצרכנות
תפוזינה במהלך אסטרטגי חדש: מסירים את מדבקת אזהרת הסוכר
חברת המשקאות תפוזינה, יוצאת במהלך אסטרטגי חדש בו היא מורידה את מדבקת הסוגר האדומה ממוצריה והופכת אותם לבריאים יותר
מותג המשקאות הפירותיים, תפוזינה, יוצא במהלך אסטרטגי חדש ומעדכן את המתכון להפחתת סוכר. לראשונה, המשקה יושק עם מחצית מכמות הסוכר, וללא המדבקה האדומה שמזוהה עם מוצרים עתירי סוכר בשוק. כידוע, רוב המיצים המתוקים נושאים מדבקות של "עתירי סוכר", גם כאשר מדובר במיצים טבעיים. המהלך החדש מבוסס על מתכון שמפחית משמעותית את הסוכר, ומצטרף לטרנדים הבריאותיים של הפחתת סוכר במשקאות קלים.
המהלך, של תפוזינה, נעשה לאחר עבודה של שנה במחקר ופיתוח, מציע פתרון בריא יותר לצרכנים, תוך שמירה על הטעם המוכר. בנוסף, בתהליך ההפחתה נעשה שימוש בסוכר פירות (פרוקטוז) וסוכרלוז, ובחלק מהמתכונים אף בחומר טעם מחזק – אריתריטול.
הפחתת הסוכר בתפוזינה היא כ-50%, מה שעשוי להוביל לשינוי בהרגלי הצריכה של משקאות עתירי סוכר. כך, לדוגמה, בבריטניה, שהפחיתה את הסוכר במשקאות ב-34%, נרשמה ירידה משמעותית בצריכת הסוכר היומית.
המשקה החדש עומד בתקני משרד הבריאות וכולל חומרי גלם מאושרים, כך שהוא מציע פתרון איכותי וטעים יותר לצרכנים.
עוד ב-
יניב פרנקו, מנהל השיווק של יפאורה, ציין: "אנחנו שמים דגש על פיתוחים שמחוברים לטרנדים הבריאותיים, ומחויבים להציע לצרכנים מוצרים עם פחות סוכר, שמתאימים לצרכים של היום."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.סתם החליפו סוכר בסוכרזית (ל"ת)צדק 12/2024/15הגב לתגובה זו0 0סגור