כסף וצרכנות

תנובה בדרך לחו"ל? זה הצעד הדרמטי של ענקית המזון

החברה תיעזר בחברת הייעוץ TASC לצורך גיבוש תוכנית התרחבות לחו"ל, לאחר כישלונות קודמים בחדירה לשוק החלב ברומניה ובהשקת קוטג' תנובה לארצות הברית
מערכת ice | 
תנובה (צילום shutterstock)
על רקע השינויים האחרונים,  תנובה, ענקית המזון הישראלית, שבה ומנסה לפרוץ לשווקים בינלאומיים ולהרחיב את הפעילות שלה גם מעבר לגבולות ישראל. החברה תיעזר בחברת הייעוץ TASC לצורך גיבוש תוכנית התרחבות לחו"ל, לאחר כישלונות קודמים בחדירה לשוק החלב ברומניה ובהשקת קוטג' תנובה לארצות הברית.
על פי הפרסום בכלכליסט, המהלך מגיע על רקע הקשיים להתרחב בשוק המקומי, בשל מגבלות רגולטוריות המונעות מתנובה, כקונצרן המזון הגדול בישראל, לרכוש חברות בענף. בכך, תנובה מבקשת למצוא נתיבי הרחבה חדשים שיאפשרו לה להגדיל את היקף פעילותה ולייצר מקורות הכנסה נוספים, תוך התמודדות עם האתגרים הרגולטוריים והתחרותיים בשוק המקומי.
כזכור, רק לפני כשבוע בצעד דרמטי שמסמל את המאבק המתמשך על המחירים בשוק המזון הישראלי, החליטה רשת השיווק "אושר עד" להסיר את מרבית מוצרי ענקית המזון תנובה ממדפיה. הסיבה העיקרית: צמצום משמעותי של מבצעים בכל רשתות השיווק, דבר שפוגע באינטרסים של הרשתות הקמעונאיות והצרכנים כאחד. מהלך זה מבטא את המתח הגובר בין יצרני המזון הגדולים לרשתות השיווק, בעידן של התייקרויות והגבלת מבצעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה