כסף וצרכנות

החברה שאימצה את פתרון המתחרים ומבוטחיה יוצאים נשכרים

חברת פספורט כארד הכניסה ב-2011 את הפתרון שחולל מהפכה בתחום התשלומים של חברות הביטוח למבוטחים, ועכשיו חברת כלל מאמצת אף היא פתרון דומה למען מבוטחיה. ומה אומר על כך המשנה למנכ"ל?
מערכת ice | 
אלדד ערן (צילום סיון פרג')
העולם ממשיך להתקדם ועוד ועוד דברים מקבלים את פתרונם הטכנולוגי. חברת הביטוח כלל ביטוח ופיננסים השיקה ללקוחותיה הטסים לחו"ל שירות מיוחד שיאפשר תשלום מקדמה דיגיטלי נוח ומהיר ישירות לכרטיס האשראי של המבוטח במקרים של הוצאות רפואיות בחו"ל.
שירות כלל Quick Pay זמין 24/7 עבור כל מבוטחי כלל בביטוח הנסיעות לחו"ל, ומאפשר לקבל תשלום מקדמה באפליקציית "הלחצן של כלל", בלחיצת כפתור, מכל מקום בעולם, באמצעותו ניתן לשלם עבור מקרים רפואיים תכופים שאינם מורכבים, כדוגמת ביקור במרפאה פרטית, רכישת תרופות בבתי מרקחת, בדיקות רפואיות, בדיקות הדמיה ועוד.
בכך מצטרפת כלל למגמה ההולכת וגוברת של התשלום מראש. מי שהכניסה ראשונה לארץ את הפתרון הייתה חברת פספורט כארד ב-2011 והייתה לחלוצה בשוק הביטוחים שאפשרה למבוטחיה לשלם עבור הוצאות רפואיות בחו"ל ישירות ובאופן מיידי באמצעות כרטיס נטען, והודות לכך הצליחה לצבור קהל לקוחות גדול ולהוביל את השוק אחריה.  

אלדד ערן, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת הבריאות בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "השירות החדש, כלל Quick Pay, נועד להקל על מבוטחי החברה, בקרות אירוע רפואי בלתי צפוי בחו"ל, כאשר הם נדרשים לשלם עבור הוצאות רפואיות שונות. במסגרת השירות החדש שפיתחנו באפליקציית "הלחצן של כלל", המבוטחים יכולים להגיש בקשה בקלות ובמהירות לקבלת מקדמה ישירות לכרטיס האשראי שברשותם, וכך לשלם בגין ההוצאות הרפואיות מבלי שיידרשו להוצאה כספית. שירות זה פעיל 24/7 והוא חלק ממעטפת השירותים המתקדמים שאנו מציעים למבוטחינו הטסים לחו"ל, במטרה להעניק להם מענה בעת הצורך ושקט נפשי מרגע יציאתם מהארץ ועד חזרתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה