כסף וצרכנות
שטראוס בבשורה נוסטלגית: טעם חדש למעדן האהוב על ילדים ומבוגרים
שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת המשלבת בין שני מותגים מתוקים במיוחד - מילקי בטעם מסטיק בזוקה
מותג המעדן האהוב בישראל מילקי, משיק מהדורה בטעם מסטיק בזוקה: שכבת הפודינג בטעם מסטיק בזוקה ומעליה הקצפת הקלאסית והאהובה של מילקי. הטעם החדש נולד מתוך שיתוף פעולה בין שני מותגים שגדלנו עליהם, ומוכרים בכל בית ישראלי.
להשלמת החוויה, על גבי מכסי הגביעים יודפסו בדיחות קומיקס ועתידות בסגנון המאפיין את המותג בזוקה, ועם הדמויות המוכרות בזוקה ג'ו וחברו מורט. המוצר זמין על המדפים החל מה-15 בנובמבר 2024.
צילום: סטודיו שטראוס
משטראוס נמסר כי "מילקי ממשיך להוביל ולחדש בקטגוריית המעדנים בישראל כבר שנים רבות. המותג ידוע בחוויות הפינוק שהוא יוצר ובכך שהוא מרגש את הצרכנים בכל פעם מחדש, באמצעות השקות של טעמים ייחודיים ומפתיעים. השקת מילקי בזוקה מציעה חוויה מתוקה גם לדור הצעיר, וגם לאלו המתרפקים על טעמים נוסטלגיים".
כזכור, בחודש שעבר, יצאה חברת עלית מקבוצת שטראוס עם בשורה נוסטלגית נוספת בכל הנוגע לקטגוריית החטיפים המתוקים בישראל, עם חזרתו של חטיף פרה קראנצ' שחור לבן המוכר והאהוב למדפים, לצד השקה חדשה ומסקרנת – פרה קראנצ' בראוניז.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה