שיווק ופרסום

שטראוס בבשורה ללקוחות: אלה מוצרי השוקולד החדשים שהשיקה בישראל

שטראוס משיקה סדרת שוקולדים חדשה בישראל, הכוללת טבלאות שוקולד פרה בשלושה שילובים ייחודיים: טורטית, רבע לשבע וקרם אספרסו
מערכת ice | 
מפעל שטראוס עלית (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
שטראוס הודיעה היום (שלישי) כי היא משיקה סדרת שוקולדים חדשה, הכוללת טבלאות שוקולד פרה בשלושה שילובים ייחודיים: טורטית, רבע לשבע וקרם אספרסו. הסדרה מצטרפת למותג השוקולד האהוב שוקולד פרה ומביאה חוויית טעם עשירה, המשלבת את טעם שוקולד פרה עם מותגים אייקוניים של עלית. 
הטבלאות מעוצבות בהתאמה לכל טעם, כך שכל שילוב מדגיש את החיבור בין המרקם הקרמי של שוקולד פרה מעולה לבין הטעמים המוכרים של המותגים הנלווים. כל אחד מהטעמים בסדרה נוצר מתוך מטרה להעניק חוויית טעם מגוונת ומפתיעה שתשדרג כל ביס.
שוקולד פרה בטעם טורטית, מבוסס על שוקולד חלב בשילוב וופל פריך ותוספת שקדים, בהשראת חטיף הטורטית המוכר. שוקולד פרה בטעם רבע לשבע, מציע חוויית קראנץ' ייחודית. חתיכות הוופל הפריכות משתלבות עם שוקולד החלב, ויוצרות טעם עוטף המשלב בין המוכר למפתיע.
שוקולד פרה במילוי קרם אספרסו של קפה עלית מציעה שילוב מתוחכם ואיכותי במיוחד, המיועד לאוהבי הקפה. הסדרה החדשה מושקת באוקטובר ותהיה זמינה ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
מאיה שניידר, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים בעלית: "הסדרה החדשה נולדה מתוך הרצון שלנו לשלב את האהבה למותג שוקולד פרה  האייקוני עם חוויית טעם חדשה ומפתיעה. החיבור בין שוקולד פרה הקלאסי למותגים נוסטלגיים כמו טורטית ורבע לשבע מאפשר לנו להציע לצרכנים רגעים מתוקים חדשים  עם טוויסט ייחודי שמשלב בין זיכרונות הילדות לבין הנאה עכשווית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה