כסף וצרכנות

שווקי הכריסטמס: איפה תמצאו כרטיס טיסה משתלם

סיימנו את חגי תשרי ורבים מאיתנו מתכננים את החופשה הבאה בכריסטמס באירופה. Ice בדק ומצא, כמה תעלה לכם טיסה לכריסטמס וחג המולד לשלושה יעדים רומא, בודפשט ופראג
ענת סימן טוב | 
כריסטמס (צילום shutterstock)
אחרי החגים הגיע והחזרה לשגרה החלה. אחרי שסיימנו את החופשות בחגי תשרי, לא מעט משפחות מתכננות את החופשה הבאה בחג הבא, חנוכה. השנה חנוכה נופל גם כל חג הכריסטמס, כך שנוסעים רבים כבר מתחילים להזמין כרטיסי טיסה לאירופה בכדי לחוות את הכריסטמס וחג המולד בחו"ל, שכן זה מדובר בשווקים ואירועים נוצצים, תרבותיים ויפים.
כמעט בכל עיר באירופה תולו לחוות את האווירה של חגי הכריסטמס וחג המולד, ובחירת היעד תלויה בנוסעים. ice בדק ומצא, כמה תעלה לכם טיסה לשלושה יעדים פופולריים לחוות בהם את הכריסטמס וחג המולד באירופה: רומא, בודפשט ופראג.
הבידרה נעשתה מול שלושת חברת התעופה הישראליות אל על, ארקיע וישראייר. שכן, אלו הן אלה שבעיקר טסות והסיכוי ביטולי טיסות, נמוך איתם בהשוואה לחברת התעופה הזרות.
 
הבדיקה נעשתה לשלושת היעדים באותם תאריכים 22-26.12 שכן ב25.12 זהו חג המולד. ההשוואה נעשתה עבור אדם אחד. מצאנו כי בכל יעד, חברת תעופה אחרת היא משתלמת יותר, ואין חברה אחרת קבועה לשלות היעדים שהיא המשתלמת ביותר.
בהשוואת טיסה לרומא, מצאנו כי חברת התעופה המשתלמת ביותר היא ארקיע עם עלות טיסה של 419 דולרים ואילו החברה היקרה ביותר מבין שלושתן ליעד זה, היא ישראייר עם עלות כרטיס טיסה של 450 דולרים.
בהשוואת טיסה לבודפשט, חברת התעופה הזולה ביותר הייתה ישראייר עם עלות כרטיס של 450 דולרים ואילו החברה היקרה ביותר הייתה, אל על עם עלות כרטיס של 560 דולרים.
בהשוואת טיסה לפראג, הכרטיס המשתלם ביותר היה של חברת התעופה אל על עם עלות כרטיס של 516 דולרים ואילו החברה היקרה ביותר היא, ישראייר עם עלות טיסה של 692 דולרים.
הבדיקה נעשתה באתרי החברות ונעשתה היום, יום ראשון. כך שהמחירים עשויים להשתנות ולעלות, ככל שתתקרבו למועד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה