כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: איפה תרכשו UGG במחיר המשתלם ביותר

מגפוני UGG הם מותג איכותי העשויות צמר אמיתי ומבחוץ עור הפוך וזה מה שגורם להיות מחמם מאוד בימי החורף הקרים וגם יקר במחירו. Ice בדק ומצא, היכן תוכלו לרכוש אותם במחיר המשתלם ביותר
ענת סימן טוב |  1
מגפי UGG (צילום shutterstock)
לקראת החורף, ישראלים רבים נערכים בבגדי ומגפי חורף כבר מעכשיו. שלא ייתפסו עם הגשם ללא הלבוש המתאים לכך. אחת מהרכישות האהובות על הישראלים היא מגפי UGG מקוריים. המגפונים הללו, עשויות משכבת צמר איכותית, דו צדדית, חלק חיצוני מעור הפוך זמש, עם חיכוך גבוה של הסוליה בזמן ההליכה וסוליית EVA עם יותר תמיכה לכף הרגל ופיזור לחצים. המגפונים מגיעים במגוון צבעים אפור, חום, שחור.
מדובר במגפיים בינלאומיות איכותיות ומחממות מאוד, ולכן מחירם מאוד גבוה, ביחס למגפיים רגילים בשוק. השוונו ובדקנו, היכן תוכלו לרכוש מגפוני UGG קלאסיק שורט במחיר המשתלם ביותר בארץ. המחיר הזול ביותר של המגפונים נמכר בוואלה שופס בעלות של 699 שקלים. הרשתות בה נמכרות המגפיים במחיר היקר ביותר הן: טרמינל X originals ופקטורי 54 בעלות של 899 שקלים.

אין ספק שמדובר במגפיים שמחזיקות עונות שלמות וההשקעה בהן שווה כל שקל, ובמקרה הזה החיקויים לא דומים למקור בגלל השימוש בצמר מקורי ושימוש בעור הפוך מקורי, ולא בבדים סיננטיים, מה שהופך אותו למחמם מאוד, עמיד ואיכותי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגפיים זה בלשון זכר
    הגהה ועריכת לשון 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבת העילגת ממשיכה. מגפיים- יפים, גבוהים, מחזיקים
    סגור